Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntokaupat Sokkona... Ei oo mitään järkee koko ohjelmassa..

Vierailija
10.04.2019 |

Ja sisältö on kuin huonosti näytelty 'List it Or Love it' Siis toi kohtaus kun kämpästä löytyy jotain ja tarvitaan lisää rahaa.

Plus, tottakai asunnot on erinäköisiä kun ovat tyhjillään, kuin ovat sisustettu.

Niin ennalta arvattava ohjelma. 'Katsokaa tää on tein uus kämppä. Plääh mä itken täällä saunassa kun tää on niin kauheeee!!! Mä oon viistoista kuukautta ollut syömättä ja itkenyt joka yön, että se kämppä on ihan perseestä. Mennään katsomaan teidän uutta kämppää. TADAA. EI STNA TÄÄHÄN ON COOL KUN TÄÄ ON SISUSTETTU JA TÄÄL ON MEIN KAMAT. TÄÄ ON NIIN UPEEE, EN OIS IKINÄ OSTANUT TÄTÄ ASUNTOO MUT NYT KU TÄÄ ON SISUSTETTU TÄÄ ON SIKA MAGEEEE. OMG SHIT. Nyt meen kyllä itkemään saunaan kun tää on niin siisti.'

Joo. en katso enää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että sokkona naimisiin olisi typerin konsepti koskaan. Tää kyllä veti pohjat.

Vierailija
2/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ensimmäisen jakson ja petyin koska ei puhuttu rakasta kuten vaikka remppa vai muutto -ohjelmasss. Tässä asuntokaupan sokkona ohjelmassa (ainakin 1. Jakso) kerrottiin vaan parin budjetti, mutta ei kerrottu, paljonko se läävä maksoi ja paljonko remontti. Ei anna minulle katsojana mitään tuollainen kulujen pimittäminen, koska itseä juuri kiinnostaisi,että paljonko ne remontit tuollaisissa kohteissa maksaa.

Oli lisäksi pettymys, että ostajat vaan odotti että muut tekee rempan ja tulee valmiiseen kohteeseen. Luulin että osallistuvat siihen remppaan ja kokevat sen muutoksen, onnistumiset ja epäonnistumiset. Tuohan on ihan tylsä konsepti. Sellainen rahalla saa ja hevosella pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että sokkona naimisiin olisi typerin konsepti koskaan. Tää kyllä veti pohjat.

Joo.  Mut siis toi pari, sokkona naimisiin, sokkona asuntokaupoille. Mitähän järjetöntä voisi seuraavaksi tehdä sokkona.

Vierailija
4/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ensimmäisen jakson ja petyin koska ei puhuttu rakasta kuten vaikka remppa vai muutto -ohjelmasss. Tässä asuntokaupan sokkona ohjelmassa (ainakin 1. Jakso) kerrottiin vaan parin budjetti, mutta ei kerrottu, paljonko se läävä maksoi ja paljonko remontti. Ei anna minulle katsojana mitään tuollainen kulujen pimittäminen, koska itseä juuri kiinnostaisi,että paljonko ne remontit tuollaisissa kohteissa maksaa.

Oli lisäksi pettymys, että ostajat vaan odotti että muut tekee rempan ja tulee valmiiseen kohteeseen. Luulin että osallistuvat siihen remppaan ja kokevat sen muutoksen, onnistumiset ja epäonnistumiset. Tuohan on ihan tylsä konsepti. Sellainen rahalla saa ja hevosella pääsee.

Ei puhuta rahasta eikä rakasta voi elämä näitä korjaavia tekstinsyöttöjä.

Vierailija
5/6 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman turha ohjelma, miksei voi osaa ohjelmista tuottaa ihan vain ilman televisiota?

Vierailija
6/6 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ohjelmaa edes katsonut, mutta en ihan ymmärtänyt, miksi sinne vielä tehdään remppakin ostajien puolesta. Ja jos se joka tapauksessa tehdään, mikä merkitys sillä "voi ei, tää on kauhee" -osiolla on?