Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kestä heikkouttani ?

Vierailija
09.04.2019 |

Mieheni on tyytyväinen vain kun puunaan ja siistin kotia. Kodin pitää olla tiptop kun hän tulee töistä. Tämä on alkanut kun aloin odottaa yhteistä lastamme.

Olen 7. kuulla raskaana ja välillä todella väsynyt omien töiden jälkeen. Tänään tulin kotiin pari tuntia ennen miestä, laitoin tiskikoneen päälle ja sinne mahtumattomat tiskit jäivät lavuaariin odottamaan. Tällä välin menin nukkumaan, olin niin poikki pitkästä päivästä.

Mies tuli kotiin, alkoi sättiminen ja mykkäkoulu siitä, että keittiö ei ollut "tarpeeksi siisti". Tämä toistuu joka kerta, jos en ole jaksanut siivota kaikkea kiiltäväksi ennen hänen kotiinpaluuta. Eli n. kerran viikossa joku paikka on huonosti siivottu.

Tuntuu että hän ei kestä "heikkouttani", väsymystä tai muita raskausajan vaivoja, joita minulla ei edes ole ollut paljoa. Olen kelpaava vain tehdessäni koko ajan jotakin, en saisi maata sängyssä tms. Itsekin teen hänen töitään jos hän on väsynyt, ei ole minulta pois.

En saisi olla töiden jälkeen väsynyt, koska hänen työnsä on kuulemma raskaampaa. Tunnen olevani todella yksin :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä, että miehelläsi on mt-ongelmia. 

Ehdotan, että hän siivoaa teillä jatkossa, niin sinä saat levätä odottaessasi lastanne.

Vierailija
2/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin yksin, kun olet alistunut miehellesi tuolla tavoin. Oma on syysi, ihmetyttääkö, miksi mies odottaa sinulta toimintaa, jota olet ilmeisesti aktiivisesti alentunut tekemään yksin, vaikka teitä kaksi onkin. Et kestä vain itse omaa heikkouttasi, mikä paistaa läpi jo postauksestasi vahvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes ole kovin sotkuista, olen ymmälläni. Mietin, mikä tämmöisen käytöksen taustalla on. Varsinkin kun alkaa aina yhtäkkiä jos on alkaakseen. Stressi? Joku muu ongelma? Hän ei pysty selittämään. Tänään juuri laittoi viestiä kuinka rakastaa ja kuinka onnellinen on. .. Sitten tulee kotiin ja tämä alkaa.

Joka tapauksessa olen yrittänyt selittää että valvottavan vauvan kanssa tuskin kumpikaan jaksaa siivoilla koko aikaa ...

Aloittaja

Vierailija
4/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo se jo jotain, että odotat lasta, ja tällainen käytös tulee selville vasta tässä vaiheessa. Oletko mahtanut tehnyt suuren virheen?

Vierailija
5/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaako tulevasta lapsesta ja tulevasta elämänmuutoksesta 🤔

Vierailija
6/17 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kodin siisteys on vain sinun vastuullasi? Mitä tapahtuu jos et siivoa tai tiskaa? Miehesi huutaa ja raivoaa, so what. Poistu tilanteesta. Lähde ulos ovesta.

Vierailija
7/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ei ole auttanut myöskään.

Vierailija
8/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat joka päivä näitä miehen raivoamisia eri variaatioilla?

Vierailija
9/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvolassa on sanottu, kun olet ottanut asian esille? Olisihan heidän hyvä ohjata teidän johonkin perheterapiaan.

Vierailija
10/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä jaksat joka päivä näitä miehen raivoamisia eri variaatioilla?

Tätä mietin minäkin. Ap:lla on ongelmia ja paljon. Nyt kun lapsi ei ole vielä syntynyt, niin olisi hyvää aikaa mennä hoitamaan pää kuntoon.

Vierailija
11/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on heikko mies. Anna sen kiukutella yksinään jos se niin tekee. Ero teille kyllä tulee vielä.

Vierailija
12/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kommentoijat selkeästi viettävät ihan liikaa aikaa palstalla. Kannattaisiko pitää välillä taukoa?

Vierailija
13/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä olen kyllä ihan kunnossa. Tottakai tämä stressaa minua, sitä en kiellä. Mulla ei ole oikein ketään kenelle kertoa näistä, neuvolan täti ei vaikuta sellaiselta että haluaisin alkaa avautua, enkä ole viitsinyt sanoa ystävillekään mitään ainakaan vielä, ovat niin eri elämäntilanteissa.

Onhan se raskasta kun mies suuttuu milloin mistäkin. Olrn sanonut suoraan että käytös on huonoa ja että minullakin on oikeus rentoutua omassa kodissa. Kun yritän avata keskustelun, se muuttuu aina riidaksi, joten en ole enää jaksanut.

Tiedän että miehellä on huolta rahasta ja työstressiä, mutta käyn itsekin töissä, en vain makaa kotona.

Vierailija
14/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehesi siivoa itse?

Vierailija
15/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä annat sen sättiä sua tollasesta? Olisit heti napakasti käskenyt miehen itsensä siivoomaan. Miten teillä edes voi työpäivän aikana kertyä riskiä? Miehen pitää tietenkin illalla hoitaa kodin siisteys ennen nukkumaanmenoa, niin on siistiä työpäivän jälkeen. Vai tuleeko teillä isokin kaaos aamutoimista? No nekin siivotaan heti. Astiat myös pitää laittaa heti koneeseen eikä jättää pyörimään, niin että ne eivät mahdu koneeseen. No ehkä sulla on isompi ongelma, koska mies yrittää hallita sua heti, kun sai pullan uuniin. Tuossa on ero ainoa mahdollisuus.

Vierailija
16/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei (enää?) rakasta sinua.

Vierailija
17/17 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ilmeisesti on. Ja tiskejä oli altaassa jonkin verran eilen, koska kone oli päällä joten en saanut sitä täytettyä heti uudelleen.

Tänään kyselin tarkemmin, mikä on syy hänen "vihalleen". Sanoi katuvansa että halusi lapsen kanssani, lapsi tuli liian nopeasti (yritimme vain yhden kierron), ja väärään aikaan. Haluaa kuulemma nyt keskittyä elämässään tärkeinään pitämiin asioihin. Pari päivää sitten vielä vannoi rakkauttaan. Aikoo silti olla lapsen elämässä mukana.

Saa nähdä, tuleeko yöksi kotiin .. ja mitä aikoo tästä eteenpäin. Itse yritän keskittyä pitämään itseni hengissä.

Aloittaja