Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsesääliketju

Vierailija
09.04.2019 |

Olen 40v nainen, minusta tuli vain sairaanhoitaja. Teen merkityksetöntä polikliinista työtä, potilaat eivät ole kuolemansairaita ja monesti ohjaan jonkun hyvin pienen asian potilaalle tai varaan ajan. Lähinnä olen sellainen assistentti/siivoaja. Työpäivien jälkeen menen kotiin, teen perheelle mitätöntä ruokaa ja pesen vähän pyykkiä. Iltaisin olen hyvin väsynyt, en ole läsnä lapsilleni. Annan heidän pelata liikaa. Viikonloppuisin pakottaudun harrastukseen ja kävelylenkille. Samaa harmaata arkea viikosta toiseen. Minusta ei ole mitään iloa kenellekään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu sääli itseään?

Vierailija
2/4 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ammattikoulutusta, työtä, ystäviä, perhettä, terveyttä tai rahaa. Voitinko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska Suomessa ei tarvii.

Muut pitävät huolen sanomalla säälittävä, polonen, ressukka, reppana jne.

Suomalaiset ovat niin fiksuja.

Vierailija
4/4 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu sääli itseään?

Tämä palsta on minulle kertonut, että kertominen omasta ikuisesta yksinäisyydestä tai fyysisistä ongelmista on inhottavaa itsesääliä ja tuon itsesäälin takia ansaitsen yksinäisyyteni ja kipuni. Siksi olen ennemmin vain hiljaa ja syytän itseäni kaikesta siitä pahasta mikä minua on kohdannut. Ja kyllä. Tiedän, että tuon edellisen lauseen voi tulkita itsesääliksi.