Haluaako miehesi että olet nakuna vai käskeekö laittamaan vaatteita päälle?
Kommentit (21)
Yleensä pyytää laittamaan ainakin villahousut en tiedä miksi?
Kyllä mä aina aamusin puen ihan käskemättä. 25v yhdessä.
Miksi miestã pitãisi tuolla tasolla miellyttää? Miksi nainen ei voi itse päättää nakuileeko vai ei?
Mies ns. hyökkää kiinni/haluaa koskettaa. Suosikkina takaapäin kun olen kädet ylhäällä vaihtamassa paitaa.
Yhdessä 17 vuotta.
100-vuotiaassa talossa pukee kuule ihan käskemättä rytkyä päälleen.
Minä nakuilen milloin huvittaa. Pussaa ja rakastaa vaikka olisi avaruuspuku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miestã pitãisi tuolla tasolla miellyttää? Miksi nainen ei voi itse päättää nakuileeko vai ei?
Kuulostaa epäterveelliseltä suhteelta jos ei löydy halua miellyttää omaa kumppania.
Ei miehenä ole ollut toistaiseksi tarvetta käskeä kumppaniani laittamaan vaatetta päälle tai olemaan nakuna. Miksi kukaa haluaa olla sellaisen kumppnain kanssa, joka kuvittelsi voivansa käskyttää tällasesta. - Toiveitta ja puolin ja toisin voimme esittää. omasta mielestäni vähän peittävä, etten sanosi vihjaileva on usein seksikkäämpää kuin se, ettei toisella päällään mitään. - Vaikka naku uinti yhdessä kesäyönä onkin ollut niin mukaa, että mielellään kokisin sen uudestaan.
Jostain syystä mies ilmestyy näköpiiriin kun menen illalla suihkuun. Siis siinä vaiheessa kun otan vaatteita pois. Katselee siinä vieressä sellainen herttaisen ihaileva ilme naamallaan. :D
Minusta ainakin on mukavaa, kun vaimo välillä vähän viuhahtaa. Aivan yhtä kuumottavaa kuin 20 vuotta sitten.
Tykkäsi minusta vähäpukeisenakin, mutta kyllä oli arkena päivällä ihan vaatteet päällä. iltaa kohden väheni joskus vaatteet. näin siis oli edellisessä suhteessa.
En mä kotona nakuile, kun on noita teinejä ja niidenkin kavereita. Joskus intiimissähetkessä sitten käytän hepeniä tai olen nakuna.
25 vuotta yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä mies ilmestyy näköpiiriin kun menen illalla suihkuun. Siis siinä vaiheessa kun otan vaatteita pois. Katselee siinä vieressä sellainen herttaisen ihaileva ilme naamallaan. :D
joo tiedän, munkin exä hymyili silleen mulle suihkussa. ihana tunne kun mies katsoo ihailevasti ja haluaa lähelle
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saisi mitään haluta? Jos mieheni saisi päättää olisin aina nakuna. Hän ei sitä tokikaan päätä, pidän vaatteita. Joskus tietty nakunakin... Vajaa vuosi oltu yhdessä.
Kun mies haluaa mua niin ei ole mitään ihanampaa ja kauniimpaa tässä elämässä. Niitä hetkiä muistellaan vanhainkodissa koska niissä hetkissä on koko elämäni. Rakas mies rakastan sua.
Miehelläni on ilmiöimäinen kyky havaita, milloin olen vaihtamassa vaatteita. Ilmaantuu aina paikalle. Ei mitenkään häiritsevästi vihjaile ja lähentele, vaan seuraa kiinnostuneena vaivihkaa johonkin seinään nojaillen. Ihan mahtava tyyppi. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta eikä hänen intonsa näytä laantuvan, vaikka olen synnyttänyt pari lasta ja kroppa on sen näköinen.
Mieluummin olen puettuna.
yiiiiiii
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on ilmiöimäinen kyky havaita, milloin olen vaihtamassa vaatteita. Ilmaantuu aina paikalle. Ei mitenkään häiritsevästi vihjaile ja lähentele, vaan seuraa kiinnostuneena vaivihkaa johonkin seinään nojaillen. Ihan mahtava tyyppi. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta eikä hänen intonsa näytä laantuvan, vaikka olen synnyttänyt pari lasta ja kroppa on sen näköinen.
Tietysti kun rakastaa sua ilmeisen paljon. Kuulostaa ihanalta mieheltä, onnea!
Toivon aina että naiseni ovat nakuna. Tuoreita suhteita yleensä. M45
Mieluummin haluaa että laitan jotain seksikästä alusasua tai asustetta kuin että olisin vain alasti.yhdessä 11 vuotta