Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olet tyyliltäsi? Miksi? Milloin aloit pukeutua niin?

Vierailija
09.04.2019 |

Annatko muiden mp vaikuttaa siihen? Onko sulle sanottu siitä ikinä mitään?

Itse pukeudun milloin mitenkin. Suurimmaksi osaksi kuitenkin pukeudun goottimaisesti, mutta en aina. Riippuu päivästä. Joskus jaksan panostaa siihen, aina en. Mä en tiedä, mutta mua on aina jotenki kiinnostanut gootti-tyyli. En oikee osaa sanoo miks, mut jotenki sitä kalleutta ja rohkeutta pukeutua silleen. Oon kuitenki aika kuori, en halua kertoa ikääni, mutta nuori. Ja en halua kuitenkaan radikaalisesti muuttua gootiksi, koska haluan antaa viel asian sillee vähä olla nii kauan, et oon oikeesti varma et haluun olla ja tälleen. Ja mä oon joku n. 4v alannu pukeutuu tälleent. Tehny yleensä tosi paksut kulmat nyt välillä silmänrajauskynällä, koska en haluu sellasia viiruina tyylii tehä.

Minkälainen olet tyyliltäsi? Miksi? Milloin aloit pukeutua niin?

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rennosti, mutta siististi, usean mielestä varmasti tylsästi. Nyt päällä on mustat farkkumaiset, mutta kevyemmät housut ja puolipitkähihainen paita. Pukeutumisen pääväreinä on mustaa ja valkoista, mutta myös esim. sinistä, punaista ja vihreää löytyy paidoista.

Olen varmasti ollut aika massaan katoava tavis aina ja viihdyn tässä hyvin. N44

Vierailija
2/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vastaamaan En luokittele, mutta Joku muu olisi ehkä sittenkin ollut sopivampi vastaus. Kuvailisin tyyliäni lähennä tavalliseksi, neutraaliksi, massaan katoavaksi. Tykkään olla näkymätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä se on modernisoitu 50-luvun tyyli. Tyttömäinen, naisellinen ja ajaton, vastapainona muutama androgryyni elementti.

Kuukauden päästä saatan löytää uusia lempivaatteita joita yhdistelen hieman eri tavalla. Joko omasta takaa, kaupasta tai kierrätettynä.

Vierailija
4/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät fleecehousut, villasukat ja xxxl-tpaita.

Kahdessa vuodessa tullut 35kg lisää painoa.

Ei paljon pukeutuminen kiinnosta...eikä mikään muukaan :(

Vierailija
5/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gooteilla on AINA traumakas lapsuus, lapsuus traumat saa pukeutumaan oudosti ja pelottavasti ja identiteetti ongelmat johtuu sieltä.

Vierailija
6/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä miesten t-paita, juoksuhousut, exän vanha huppari ja huivi.

Vapaalla tummat pillifarkut, kirkkaan värinen huppari tai collegepaita ja lämpimällä säällä t-paita jossa on joku sarjakuva/piirretty/pelihahmo.

Kotipäivinä pyjama.

N28

Vierailija
7/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gooteilla on AINA traumakas lapsuus, lapsuus traumat saa pukeutumaan oudosti ja pelottavasti ja identiteetti ongelmat johtuu sieltä.

Haha mitä yleistämistä. Nuoruuden kaveripiirissäni oli tämän tyylisiä ihmisiä monta. He vain pukeutuivat eri tavalla.

Muuten olivat äärimmäisen fiksuja, koulutettuja, avarakatseisia ja rauhallisia ihmisiä.

Vierailija
8/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy vain jatkossa kotonasi. Ei ketään muutakaan kiinnosta sinua nähdä.

Vierailija
9/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysynhän minä, älä ole huolissasi.

Vierailija
10/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Goottius on paljon muutakin kuin pukeutumista, kuten musiikkia. Myös pukeutumistyylejä on monenlaisia, historiallisista tyyleistä moderneihin, kuten esim industrial, cyber, perky ja bubble goth.

Kaikki gootit ei välttämättä pukeudu goottityyliin ollenkaan, tai sitten vaan vähän sen suuntaisesti.

Vierailija
11/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuota kirjoittajaa varmaan kivempi nähdä kuin sinua...

Vierailija
12/12 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse gootti, mutta kiinnostunut parista muusta genrestä (retrofuturismi, victoriandustrial) ja käytän vaikutteita näistä pukeutumisessa normivaatteita täydentämässä, kuitenkin melko hillitysti.

Oma tyyli ollut vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän