Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoplop synttärit, sisäänpääsymaksusta

miimiis
09.04.2019 |

Oletteko tehneet niin, että synttäreille saapuvat maksavat sisäänpääsymaksun itse, vai oletteko tarjoilujen lisäksi maksaneet myös sen sisäänpääsyn kaikilta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...ootko nyt tosissas?! Kutsut erityispaikkaan, mut et sit kuitenkaan.

Vierailija
2/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Järjestäjä maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä järjestäjä maksaa. Tosin viime syksynä poika sai kutsun siten, että maksaja jäi epäselväksi ja poikaa viedessä kävi selväksi, että jokaisen pitäisi maksaa itse. Siinä ainakin yhden pojan isä totesi, että asia selvä, lahjan voit antaa ja sitten mennään kotiin.

Vierailija
4/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai järjestäjä maksaa kekkerit. En itse veisi synttäreille, jos pitäisi itse maksaa sisäänpääsymaksu. Jos ei ole varaa järjestää HopLop-synttäreitä, niin kotisynttärit on oiva vaihtoehto :).

Vierailija
5/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää maksaa siitä, että vie ostetun lahjan sankarille, niin no thanks. Ei tulisi sille piltille toisaalta jatkossa kutsuakaan (joo, tiedän ettei ole lapsen vika vaan vanhemman).

Vierailija
6/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa kustantaa koko porukkaa HopLopiin, ei tarvitse järjestää HopLop-synttäreitä. Pätee myös muihin maksullisiin paikkoihin.

Vierailija
7/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei maksuista ole mitään mainintaa kutsuissa, niin jättäisin järjestäjälle maksun ( niinkuin kuuluukin). Välttämättä vanhemmalla ei edes lompakkoa mukana tuodessa lasta.

Jos vieraan pitäisi itse maksaa, ilmottaisin, että kiitos kutsusta, ei päästä on muuta menoa.

Vierailija
8/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lastensynttärit järjestetään Dubaissa. Kaikki tietenkin maksaa matkansa itse.

Vierailija
9/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt taas joku trolli? Jos kutsutaan syntymäpäiville Hoploppiin tms., niin tottakai kutsuja maksaa koko hoidon. On eri asia sopia erikseen, että lapset menevät porukalla muuten vaan tuollaiseen maksulliseen huvitukseen. Silloin jokainen maksaa oman lippunsa itse.

Vierailija
10/10 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin kysymys olisi kuulut siihen "kysy mitä vain..." -ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi