Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoa ihannepuolueesi eri puolueiden ajamista asioista

Vierailija
09.04.2019 |

Kun harva löytää sellasta puoluetta joka olisi joka asiasta samoilla linjoilla mitä itse on. En ainakaan itse ole löytänyt. Niin ajattelin kysellä tämmöstä.
Ihan hyvässä hengessä, ei tehdä tästä tappeluketjua ettei mene poistoon.

Oma ihanne puolueeni ottaisi:

- ympäristöasiat Vihreiltä
-maahanmuuttolinjaukset ja islamin vastustuksen perussuomalaisilta
-tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden ja julkisten palvelujen puolustamisen SDP:ltä
-talouspolitiikan vas.liitolta
-sukupuoliasiat kristillisdemokraateilta (että sukupuolia on siis kaksi), tätä mieltä on kyllä moni muukin puolue.

Muiden vuoro. Laittakaa asioita jotka on teille tärkeitä, ei tarvitse teemojen olla samoja kuin minulla tietenkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan ylös ettei tipu heti hukkaan.

ap

Vierailija
2/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista talouspolitiikkaa ei aja mikään puolue, jossa perustuloa ei haluta, sosiaaliturvaa ei lasketa, ei kannateta paikallista sopimista tai työntekijöiden oikeuksien ja palkkojen polkemista, ei kannateta omaisuuden ryöstämistä valtiolle tai yrityksille viimeistään vanhuksena, ei tuupata verovaroja hyvävelien yrityksiin tai perusteettomiin palkkioihin viroista, ei tehdä vinoutunutta asunto- tai muuta bisnestä ja kasvateta keinotekoisesti väkilukua m*muutolla, kannatetaan perintöveron poistamista, halutaan rahoittaa innovaatioita ja koulutusta, tuetaan perheiden perustamista uudistuksilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan muut meni ap:n kanssa kohdalleen paitsi viimeinen. Kristillisdemokraateilta ei mitään. Laitetaanko AP uusi puolue tulille?

Vierailija
4/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan muut meni ap:n kanssa kohdalleen paitsi viimeinen. Kristillisdemokraateilta ei mitään. Laitetaanko AP uusi puolue tulille?

Ei minusta olisi siihen, mutta etsitään lisää tämän mielisiä ja sinä alat ehdokkaaksi, minä toimin taustapiruna. :D

ap

Vierailija
5/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt muutkin jotain kokoelmia. Ajattelin että tämä olisi hyvinkin suosittua ajanvietettä. Höh.

ap

Vierailija
6/6 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ympäristöasiat vasemmistolta (vihreät eivät ole enää niin kovin vihreitä)

- talouspolitiikka sdp:ltä

- tasa-arvoon ja uskontoon liittyvät asiat em. puolueilta sekä vihreiltä

- maahamuuttoon liittyvät asiat ilman toisuskovaisten demonisointia persuilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän