Miksi palstalla haukutaan keskijakausta?
Sivulla oleva jakaus leventää naamaa. Ja varsinkin jos tuollainen sivujakaus valuu liiskana päätä pitkin, niin jotenkin kamala se on sekin.
Kommentit (18)
Keskijakaus vaatii hiuksilta sekä kasvoilta aika paljon. Se joka haukkuu, tietää että itsellä eivät nämä vaatimukset täyty.
Luulin että "keskijakaus" tarkoittaa jotakuta poliitikkoa, jolla on keskijakaus ja josta ei saa omalla nimellään puhua. 😅
Vierailija kirjoitti:
Niin missä haukutaan?
No palstalla ja ihan jatkuvasti!
En ole koskaan nähnyt yhtään kirjoitusta aiheesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin missä haukutaan?
Ehkä luemme sitten erilaisia keskusteluja.
Ap
Paljon hiuksiin keskittyviä keskusteluja tänään, ei yhtään keskijakauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin missä haukutaan?
Ehkä luemme sitten erilaisia keskusteluja.
Ap
Hyvin todennäköisesti.
Vinkki sinulle: elä, miten haluat ja viis veisaa mm. palstajorinoista.
Keskipääjakaus sopii oikeasti vaan hyvin harvoille, siksi monet sitä varmaan moittii.
Keskijakaus sopii ainoastaan symmetrisille kauniille kasvoille.
Jos naama on vino, saattaa epäsymmetrinen jakaus tasapainottaa kokonaiskuvaa.
Keskijakaukseta tulee mieleen irstas pappi.
Kuuluuko nämä n a t s i maiset ohjeet siitä miltä, varsinkin naisen tulisi näyttää äärioikeistolle ja äärikonservatiiveille? Hassuja.
Mistä mä tiedän sopiiko keskijakaus mulle?
ton takia sekotan aina jakauksen päästä pois mutta hiukset silti jakautuu tasaisesti siten että voisi olla keski tai sivujakaus.
Ajatelkaapa tätä neutraalia ja poliittisesti anonyymia ratkaisua.
t. mies vailla jakauksia.
En ole huomannut ensimmäistäkään mainintaa keskijakauksesta ennen tätä. Toiseksi, hittoako sen on väliä mitä joku tuntematon on jotakin asiasta mieltä. Eihän kaikki voi millään tykätä samoista asioista kuin sinä tai minä. Taatusti kaikki ei tykkää Mersuista eikä kaikki Nissaneista. Kaikki eivät pidä voin mausta ja toiset ei siedä margariiniä. Joku inhoaa kissoja, toinen rakastaa kultakaloja. Mitä niistä turhaan pulttia ottaa?
Aikoinaan joku nainen kerran selitteli minulle jossain tilanteessa että on hyvä että minulla on sivujakaus.
En edes tiennyt että minulla on sivujakaus päässäni. Se vaan tulee ja menee miten sattuu. En erityisemmin kampaa hiuksia tai laita niitä mitenkään.
Hän selvästi aisti että päässäni ei ole kaikki ihan järjestyksessä?
Nyökkäilin vaan että joo (et mitä vittuu sä selittelet, et oon hyvännäköinen, mut keskijakaus ei ilmeisseti sovi mulle?) Ihmettelin muutenkin et noin tärkeääkö joillekin on ulkonäkö.
Mulle riittää että kroppa on urheilullinen,, ehjät yhdet vaateparit ja leikkaan kerran vuodessa hiukset veks ja hiuksissa ei ole takiaisia, ötököitä, rasvatahroja tai muuta paskaa.
Näyttäis tekevän kipeetä joillekin tuo kampaus. Ihme kun ei kattele et missä kunnos kynnet on ja onko ne leikattu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
ton takia sekotan aina jakauksen päästä pois mutta hiukset silti jakautuu tasaisesti siten että voisi olla keski tai sivujakaus.
Ajatelkaapa tätä neutraalia ja poliittisesti anonyymia ratkaisua.
t. mies vailla jakauksia.
Juuri näin. jakauksen voi hyvin häivyttää tai liimata "ojaan" hiusten värisen liuskan. On uutta muotia Californiasta.
Keskijakaus pidentää kasvoja. Varsinkaan suomalaisilla korkeaotsaisille ja leveäleukaisille neitokaisille harvemmin sopii keskiajakaus.
Up