Sinä, jolla ei ole ystävää tai puolisoa, vaikka haluaisit
Kommentit (16)
Kyllä. Mukava, luotettava, empaattinen ja eläinrakas. Pitäisi olla myös nähnyt elämän iloja ja suruja. Ja ystävästä puhun. Ja en tykkää itsestäni tekemieni virheiden vuoksi mutta ystävällä ne hyväksyisin.
Puolisoksi en haluaisi, mutta ystäväksi kyllä.
Ystäväksi joo, puolisoksi ei. Olen ollut samanlaisen rauhallisen, suorastaan flegmaattisen introvertin kanssa eikä siitä mitään tullut, ei mitään kipinää. Pitää olla hiukan kitkaa ja näkemyseroja, keskustelutkin on paljon kiinnostavampia.
Kelpaisi mielihyvin. Sellaista oikeastaan etsinkin. Puolisoksi siis, ystäviä on paljon - niin samanoloisia kuin ihan erilaisiakin kuin itse olen.
Sama arvomaailma, olemus, kiinnostuksen kohteet. Olisin varmaan ihastuksissani. :)
Toki!
Mutta tuskin loytyy. Ja se on ihan tosi.
Se voisi mennä kauheaksi riitelyksi ja suhde/ystävyys saattaisi jäädä lyhyeksi.
Tai vaihtoehtoisesti oppisin tuntemaan itseäni paremmin, kun näen itseni ulkopuolisen silmin, näkemällä siinä toisessa omat ärsyttävät puoleni. Ja ehkä siten onnistuisin muuttamaan itseäni enemmän sellaiseksi kuin haluaisin olla. Esimerkiksi kärsivällisemmäksi.
Eli voisihan sitä kokeilla.
Mä haluan jonkun puheliaan ja menevän tyypin seurusteluun. Komeus plussaa :D
t. Mies
Olen ollut pitkään suorastaan rakastunut ihmiseen, joka on kuin miespuolinen minä. Meillä on samanlainen koti- ja koulutustausta, olemme samalta murrealueelta, olemme kiinnostuneita samoista harrastuksista, meillä on täsmälleen samanlainen huumorintaju, vartalotyyppi ja pukeutumistyyli. Kumpikin viihdymme kotona. Suurin ero taitaa olla se, että minä ottaisin hänet heti (sänky)kumppanikseni, mutta häntä ei kiinnosta. :(
Kylllä se kemia tulee vissiiin vähän jotain sitä kauuutta siiitten loppujen lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä se kemia tulee vissiiin vähän jotain sitä kauuutta siiitten loppujen lopuksi.
Siiis sellanen on tosi kiihottavaa kun nainen tulee suoraan sanoon että mä haaastan sut.
Tottakai kelpaisi. Olen lihaksikas, hyvässä kondiksessa henkisesti ja fyysisesti. Mukava ja rehti tyyppi.
Vähän tempperamenttinen ja niin saa puolisokin olla.
M28
Miksei kelpaisi?