Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi eksän olevan parempi

Vierailija
08.04.2019 |

Moikka,
Olen aika hajalla enkä tiedä mitä tekisin tai ajattelisin. Meille tuli aamulla riitaa mieheni kanssa ja lähdin omaan kotiini. Nyt iltapäivällä olemme viestitelleet ja taas meni riitelyksi. Mies kertoi minulle viestien kautta hänen eksänsä olevan minua kaikintavoin parempi eikä edes sitten oikeastaan tiedä miksi olla minun kanssa kun ”molemmissa on puolensa” tein selväksi ettei minulle noin puhuta ja en suostu olemaan toinen vaihtoehto. Tällekkin asialla hän naureskeli ja antoi ymmärtää että menee tänään viettämään iltaa tämän entisen neitokaisen kanssa.
On jotenkin tosi paha olla tämän asian takia nyt enkä tiedä mitä tekisin.
Ollaan siis molemmat 22-vuotiaita, nuoria kyllä ja suhdetta takana noin puoli vuotta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko idiootti. Ei arvosta sua ja kaipailee eksäänsä.

Vierailija
2/4 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo ihminen, jos vertailee sinua eksäänsä... Älä haaskaa tuollaiseen enää aikaa. Kakkosvaihtoehtona oleminen ei ole kestävä ratkaisu. Tiedän omasta kokemuksesta. Voi tuntua hankalalta, mutta myöhemmin olet iloinen. Varmasti. 

Jätä se, menköön eksänsä helmoihin, kun kerran niin ilmaisi. Hän ei ansaitse sinua. Jos kinuu takaisin niin älä usko. Eksän perään haikaileva miesrassu ei ole hyvä mies, todellakaan. 

Vierailija
4/4 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäköhän on se syy, että ylipäätään haluat jatkaa tuollaisen "helmen" kanssa ?