"vahingossa" koskettaminen
Vaikka jotain tavaraa antaessa toisen käteen, tai kun seisotaan lähekkäin niin käsivarret hipovat toisiaan. Jos ojennan vaikka juomalasia, toisen käsi koskettaa sormiani pitkästi ja "kunnolla". Tai kun seisotaan vierekkäin ja käsivarret koskettavat toisiaan hieman, ei kumpikaan väistä tai siirry.
Kuvittelenko liikoja vai onko tuollainen poikkeuksellista?
Kommentit (4)
Mulla on tuollaista ap:n kuvailemaa erään työkaverin kanssa. Pitkien katseiden lisäksi näitä hipaisuja ja kiusoittelua. Kemiat menee ihan yksi yhteen. Kai se jonkinasteista flirttailua on.
Mulla käy näitä ihan vahingossa, kun olen esim. hermostunut jostain. Ei tarkoita muuta kun, että ajatukset on muualla, enkä kiinnitä huomiota moiseen ennen kun on liian myöhästä ja sitten hävettää, kun alkaa miettiin, että mitähän toi nyt kuvitteli, kun pidin sitä kädestä ainakin 3 sekunttia, kun en vaan huomannut aluksi edes tekeväni niin. Kai se vaikuttaa, kun olen kömpelö ja puolisokea. Saatan myös ajatuksissani tuijottaa ihmisiä silmiin liian pitkään edes ajattelematta ko. henkilöä millään tavalla.
Eräs mies tekee tuota. En usko että voi olla vahinko kun muiden kanssa tuota ei tapahdu. Mutta eipä asia kyllä etenekään mihinkään :(
Minä kai kuvittelet tuollaisen olevan jotakin erikoista. Ihmiset nyt vaan joskus tuollaisissa tilanteissa koskee toisiinsa ja nimenomaan vahingossa tarkoittamatta mitään. Oletko 14 v?