Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon loppu tähän kaikkeen nyt sitten...

Aivan loppu
08.04.2019 |

Mä en jaksa enää. Kunnollista apua en saa, soitettii t-keskuskukseen, mut en pääse minnekkää vissii tääl juttelee ku pakkoi ei ole tarpeeks. Kotiasiat, ja koulu menee hyvin kaikin puolin, mut koko ajan saa siltä pienis pätkis paskaa suunnasta jos toisesta. Vanhempi tietysti on tukena, ja yrittää auttaa mutta ei. Kyllä kouiustqkin joniun pitäisi tälle tehdä stoppi. Ollaa soitettu yhtee paikkaa, mut rikosilmotusta tai mitään ei voi tehdä ku se on sanallista ja tapahtuu vaan koulussa eikä ole todisteta ellei oo lyömistä, somes, tms...
Oon menettäny läheisen, yhen lemmikin... sukulaisten kanssa välit ihan p...kat, ja suurimpiin mennyt välit poikki. Teenäisiä ihmisiä, puhuvat paskaa selän takana...😖😔🙁
En jaksa enää. Haluun pois, ei mulla mitää arvoa ole.... ihan oikeasti, ei vaan ole. En vain oikee tiiä miten. Vaihroehtoi kyl on, mut entäs vanhempi? En halua satuttaa häntä sillä, että päätän mennä pois. En halua. Kuitenkin elämää on viellä edessä...
Tää kaikki on tapahtunu n. 4-vuodessa. Elämä on, mut kaikkee ei silti tarvii vaan sietää!!!😤😢😭

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haluu mitään säälii, enkä mitää kommenttei kis tyylii sanotaa, et hanki elämä, kyl se siitä, älä jaksa, pärjäät varmasti, ja haistattelui jne viel vähemmän. Mä oon vaan kulunu loppuun. Oon jo kerran yrittäny itsarii tos syksyl, ja mä en vaan jaksa. Mä en jaksa, eikä mun täydy....

Vierailija
2/3 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta vielä, älä luovuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 4 on niin pitkä aika olla hlvtissä!

Ei ihme, että loppuu usko.

Jos käänne tulee, voi olla hyviä vuosia paljonkin myös.

Silloin pystyy vahvistumaan hitaasti.