Lauttasaaren kahvila paseon törkyhinnat ja huono
laatu. Upealla paikalla, mutta ei se korvaa tuotteiden laatua. Palaneita pullia ja kahvissa puruja, kalakeitto 15e. Siiderit ja oluet 8e ylöspäin. Hidas palvelu. Olipa ankea kokemus.
Kommentit (16)
Lucan pizzat on varmaan mahtavia, mutta eihän se ole paikkana mitenkään erityinen, pelkkä ravintola kauppakeskuksessa. Paseo on merenrannalla, kauniin kävelyreitin varrella.
Siellä on aina liian paljon ihmisiä, kiskurihinnoista huolimatta. Eli maksakoon vaan jos edes joku jättää tulematta kun ei sinne määräänsä enempää porukkaa vaan mahdu. Mutta toki itsekin olen sitä mieltä että esim Cafe Regatta on paljon viihtyisämpi, Paseo on jotenkin ankea. t. Larulainen
Minua ärsyttää myös paikan nimi Paseo, koska se on espanjaa. Upealla SUOMALAISELLA rannalla oleva kahvila voisi hyödyntääsuomea tässä maailman ainoassa maassa, jossa supmea virallisesti puhutaan.
Luulisi maiseman inspiroivan nimiehdotuksiin.
T. Larulainen
Vierailija kirjoitti:
Kahvila Merituuli olisi sopiva.
Paljon parempi kuin Paseo.
Oma ehdotukseni olisi Kahvila Ulappa
:)
Vierailija kirjoitti:
Vai miten olisi Kölin alta?
Paha muttei huono :)
myrskynsilmä ois myös sopiva, niin hirveästi porukkaa ja kamala meteli usein
Vierailija kirjoitti:
Siellä on aina liian paljon ihmisiä, kiskurihinnoista huolimatta. Eli maksakoon vaan jos edes joku jättää tulematta kun ei sinne määräänsä enempää porukkaa vaan mahdu. Mutta toki itsekin olen sitä mieltä että esim Cafe Regatta on paljon viihtyisämpi, Paseo on jotenkin ankea. t. Larulainen
Hinnoittelu lienee siis aivan sopiva, jos paikka on kerran aina täynnä.
Lucan pizzat on mahtavia! Niitä kannattaa kokeilla Lauttiksessa. Tai voi tilaa kotiinkin Woltilla.