Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairastuin syömishäiriöön kiusaamisen vuoksi

Vierailija
07.04.2019 |

Toivon vain, että en olisi syntynyt. Tietäisittepä miten kivuliasta tämä on niin henkisesti kuin fyysisestikin. Elämä ei ole kiusaamisen arvoista, ei oikeasti. Kunpa en olisi syntynyt. En kestä tätä enää. En oikeasti kestä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon.

Vierailija
2/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olisko mahdollista hakea jutteluapua, tms muuta apua? Ellet siis käy jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin.

Vierailija
4/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Ei. Kukaan ei saa tietää.

Vierailija
5/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mikesi? Etkö halua apua? Se olisi nimittäin todella tärkeää, oli syy mikä tahansa ja vaikka ketään ei mielestäsi saisi tietää! Hetkonen... me tiedämme, koska sä kerroit.

Hei, haluan vain olla avuksi. Mikä sua auttaisi? Vain sä tiedät siihen vadtauke3n. Olen itse kokenut kiusaamista, ja vaikka en sairasta syömishäiriötä silti mua masentaa. Tiedän miltä tuntuu, oikeasti.

Vierailija
6/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teini sairastui myös. Koko luokka jätti hänet ulkopuoliseksi, ainuttakaan kaveria ei ollut moneen vuoteen. Hän on käynyt nyt jo vuosia terapiassa.

Vierailija
7/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Mikesi? Etkö halua apua? Se olisi nimittäin todella tärkeää, oli syy mikä tahansa ja vaikka ketään ei mielestäsi saisi tietää! Hetkonen... me tiedämme, koska sä kerroit.

Hei, haluan vain olla avuksi. Mikä sua auttaisi? Vain sä tiedät siihen vadtauke3n. Olen itse kokenut kiusaamista, ja vaikka en sairasta syömishäiriötä silti mua masentaa. Tiedän miltä tuntuu, oikeasti.

Ihmiset eivät ymmärrä. En tee sitä tahallani. En pysty lopettamaan. Ihmiset tuomitsevat minut. Eikä se ole vain sitä. Sattuu niin paljon, että en kestä sitä kipua. Pakko tehdä jotain, että en joudu tuntemaan sitä. Se sattuu niin paljon.

Vierailija
8/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae oikeasti apua. Olen käynyt läpi kiusaamisen, ahdistuksen, ja masennuksen. Se kiusaaminen on jättänyt muhun omat arvet, kun taas läheisen ja toisen lemmimin kuolema omat arvet. Avun hakeminen mistä vain olisi hyvin tärkeää, ja viakka dilloin kaimen keskellä tuntuu ettei ole tärkeä varmadti tiedät miltä läheisistä tuntuisi jos menettäisivät sut. Sä olet tärkeä heille, kuin ketä vain kelle vain. Vaikka se ei susta tunnu siltä, sä olet tärkeä. Kiusaajat eivät, mutta sä olet koska olet kiusattu, tms. 😥😔

Älä tee ittelles mitään. Itse olen yrittänyt, mutta ei ole onnistunut. Hyt kun olen alaknut toipumaan, elämisen iloa on tullut enemmän mitä se joskus oli pahimmillaan. En kestänyt. Nyt kestän pikkuhiljaa enemmän, ja tulen itsevarmemmaksi, ja rohkeammaksi. Arvaa miksi? Koska myl on ollu läheisiä tukena, ja olen kertonut asioista ja hankkinut apua. Tee säkin niin, koska pystyt siihwn. Tiedän sen, ja sisimmässäsi säkin!💪❤

Tsemppiä, ihan todella paljon.

Ps. Toivottavasti asiat vielä menevät parempaan suuntaan.🙂

Vierailija
9/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän teini sairastui myös. Koko luokka jätti hänet ulkopuoliseksi, ainuttakaan kaveria ei ollut moneen vuoteen. Hän on käynyt nyt jo vuosia terapiassa.

Se on ihan kamalaa. Ei ihminen kestä sitä. Se on kuin sodanaikainen kidutusmenetelmä. Täydellinen eristäminen. Toivottavasti hän ymmärtää, että vika ei ole hänessä. Anna mahdollisimman paljon rakkautta. Minun kohdallani lopulta opettajatkin liittyivät kiusaamiseen mukaan. Se oli sairasta touhua. Kuka tahansa sairastuisi sellaisessa ympäristössä.

Vierailija
10/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voi kertoa! Minua kiusattiin silloinkin, kun olin "normaali". Mitä jos ihmiset saisivat tietää, että minussa oikeasti olisi jotain vikaa? He tappaisivat minut elävältä.

Vierailija
11/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei!

Ihmiset eivät ymmärrä. En tee sitä tahallani. En pysty lopettamaan. Ihmiset tuomitsevat minut. Eikä se ole vain sitä. Sattuu niin paljon, että en kestä sitä kipua. Pakko tehdä jotain, että en joudu tuntemaan sitä. Se sattuu niin paljon.

Ymmärrän! Olen kokenut viakka ja mitä, eikä se ole sinun eikä kenenkään muun vika, että kiusaajat ovat mitä ovat. Heidän olisi syytä halea ongwlmiinsa apua, koska ovat peljureita ja siksi kiusaavat. Älä tee ittelles mitään, hyvänen aika! Pliiis.... en tuomitse sua, tuomitse heidät. Kiusaajat, jotka ovat olleet todella typeriä. Tiedän, ja ymmärrä, että se sattuu. Tiedän. Kyllä varmadti sulla on ihmisiä jotka antavat apua ja olevat tukenasi, kunhan haet apua ja kerrot. Pliis, en halua että yrität nyt mitään kuten yhdessä vaiheessa itsekkin olen yrittänyt. Älä ole mä, että yrität päästä pois. Se sattuu, mutta sä pärjäät.

Hanki apua, mä tiedän että se voi olla vakkeaa. Sitä on vain pakko hakea, tai ei pakko mutta sä olet tärkeä.

Vierailija
12/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä voi kertoa! Minua kiusattiin silloinkin, kun olin "normaali". Mitä jos ihmiset saisivat tietää, että minussa oikeasti olisi jotain vikaa? He tappaisivat minut elävältä.

Rauhoitu. Vedä henkeä rauhassa, ja puhalla rauhassa tarpeeksi kauan, että rauhoitut. Yritä nyt ajatella selkeästi. Kaikissa on vikaa, ei vain sussa, mussa, tai vaan meissä. Vaan kaikissa. Täytyy olla hulluja, että kukaan sua sen takia tappaisi. Ymmärrätkö?

Vierailija
13/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä susta väkitetään. Moni on kokenut kaikenlaista, mutta suurin osa on selvinnyt. Säkin voit, kunhan yrität. Haet vain apua, ja tuskin kukaan tappaa sua, koska se on aika epätodennäköistä ja typerää.

Vierailija
14/14 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Vedä henkeä rauhassa, ja puhalla rauhassa tarpeeksi kauan, että rauhoitut. Yritä nyt ajatella selkeästi. Kaikissa on vikaa, ei vain sussa, mussa, tai vaan meissä. Vaan kaikissa. Täytyy olla hulluja, että kukaan sua sen takia tappaisi. Ymmärrätkö?

He ovat jo tehneet hulluja asioita. Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. Se on oma maailmansa eikä kukaan lopeta sitä ennen kuin on liian myöhäistä.