Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peak Performance hupparit

Vierailija
07.04.2019 |

Onko niiden laatu vielä yhtä hyvä kuin aiemmin? Olen kerran ostanut joskus 4-5 vuotta sitten ja mielestäni oli laadukas paita, mutta nyt kun yhtenä päivänä kaupassa katselin, niin tuntui jotenkin köykäisemmiltä kuin aiemmin. Osaako joku sanoa ovatko edelleen hintansa arvoisia, vai ei? Kestääkö pesua ym ja pysyykö hyvänä vuodesta toiseen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Onko kukaan ostanut Peakin huppareita esim. viimeisen parin vuoden sisällä ja onko niiden laatu teidän mielestä hintansa arvoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole niin jämäkkää materiaalia nämä uudet.

Vierailija
4/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppareista en tiedä, mutta ostin PP:n kalliin toppatakin ja laatu on kuraa, saumat hajoilevat yms. Ei kyllä ollut hintansa väärti

Vierailija
5/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari on vuoden käytössä ja uudenveroinen. Esim. Tuo PP teksti on kirjailtu, pysyy pesussa paremmin kuin painetut tekstit. Olen ostanut tarjouksesta n. 40e. Ihan ok hinta. Nyt ostin juuri toisen eri värillä.

Vierailija
6/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole niin jämäkkää materiaalia nämä uudet.

Tällainen fiilis vähän itsellekin tuli kun katselin, harmi. Miksi muuttaa tuollainen luotettava klassikko? Saattaahan se toki edelleen ihan hyvä olla, ainakin jos alennuksesta ostaa.

-ap

Vierailija
7/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppareista en tiedä, mutta ostin PP:n kalliin toppatakin ja laatu on kuraa, saumat hajoilevat yms. Ei kyllä ollut hintansa väärti

Voi harmi, mikä oli malli?

-ap

Vierailija
8/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppari on vuoden käytössä ja uudenveroinen. Esim. Tuo PP teksti on kirjailtu, pysyy pesussa paremmin kuin painetut tekstit. Olen ostanut tarjouksesta n. 40e. Ihan ok hinta. Nyt ostin juuri toisen eri värillä.

Ok, sait kyllä halvalla. Nythän ne on 69,90 intersportissa, ainakin vielä tänään. Ei sekään ole paha hinta jos vaan kestää käyttöä.

-ap

Vierailija
9/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Peak Performance -hupparit oli tosi suosittuja silloin kun olin itse teini 2006-2008.

Vierailija
10/15 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi Peak Performance -hupparit oli tosi suosittuja silloin kun olin itse teini 2006-2008.

Joo, onhan ne tyylikkäitä ja kestäviä ja hintansa takia ehkä vähän status-vaatteitakin silloin nuorten keskuudessa.

Vierailija
11/15 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku saisiko sitä uutta kirjailtua logoa mitenkään ratkottua pois? En halua tunnustaa mitään merkkiä/brändiä, mutta pidän hupparista.

Vierailija
12/15 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI todellakaan ole enää hyvää laatua.. nykyään on polyestersekotetta, eli hiostaa ja nyppyyntyy..

ennen oli 100% puuvillaa :(

Älä tuhlaa rahojasi merkistä maksamiseen, ei o wörtti

Vierailija
13/15 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PP huppari kestänyt hyvin käyttöä ja pesua. Vuoden ollut käytössä.

Vierailija
14/15 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ajanut ohi.

Vierailija
15/15 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö jotain toista merkkiä, jolta olisi samantyyppisiä huppareita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi