Minkä vuoksi niin monella suomalaisella naisella on Instatili yksityisenä?
Esimerkiksi ruotsalaisten ja norjalaisten kaunotarten osalta en ole havainnut ollenkaan samaa hinkua pitää Instatilit privaattina. Sen sijaan suomalaisilla naisilla on hyvin monilla Instatilit privaatteja.
Kommentit (19)
Jos et ole koskaan käynyt ylil audalla, et voi ymmärtää. Siellä jaellaan kaikkien profiileja, jopa yksityisiä ja on aivan sama onko se alusta mikä, kun kuvat lähtevät kiertoon. Yksityisellä tilillä voi edes jonkin verran hallita herutusten leviämistä.
M23
Koska en haluu esitellä itteeni netissä. :D en tarvii seuraajii tai mitään vastaavaa.. Enkä halua häiriköitä enkä stalkkereita... Enkä tykkää koko instasta muutenkaa :D
Monet jakaa instassa esim. lasten kuvia sukulaisille. Luuletko että se on pelkästään heruttamista varten? Itse kuvaan luontoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole koskaan käynyt ylil audalla, et voi ymmärtää. Siellä jaellaan kaikkien profiileja, jopa yksityisiä ja on aivan sama onko se alusta mikä, kun kuvat lähtevät kiertoon. Yksityisellä tilillä voi edes jonkin verran hallita herutusten leviämistä.
M23
Miksi pitää herutella? Sama kai se sitten on kuka niille kuville runkkaa jos niitä tissejä ja perseitä pitää esitellä kiihoitustarkoituksessa.
M23
-on myös hakkereita, jotka laittomasta OTTAA toisen kuvia esim ja lisäilee niit jonnekki muualle. :D Mielenkiintonen elämä joillain......jos ny elämäks voi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23
Miksi pitää herutella? Sama kai se sitten on kuka niille kuville runkkaa jos niitä tissejä ja perseitä pitää esitellä kiihoitustarkoituksessa.
Niin että burkha päälle vaan kaikille? Suksi pois meidän maasta.
Sen vuoksi, ettei kaltaisesi ylisjonnet näe niitä kuvia ja pääse haukkumaan.
Osaako kukaan ystävällinen sielu valottaa minulle logiikkaa, että laitetaan kuvia instaan, mutta pidetään tili salaisena? Halutaan esitellä, mutta kelle?
Mulla on yksityinen tili jolla ei yhtään kuvaa, eikä tule. Olen instassa seuratakseni tiettyjä aihepiirejä (luontokuvaus, eläimet, muoti) mutta en halua esitellä itseäni tai elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan ystävällinen sielu valottaa minulle logiikkaa, että laitetaan kuvia instaan, mutta pidetään tili salaisena? Halutaan esitellä, mutta kelle?
Kavereille, sukulaisille, tutuille, työkavereille
Vierailija kirjoitti:
Ystäville ja sukulaisille vaikka. Esim kuvat perheen lasten ja lemmikkien touhuista voi kiinnostaa livetuttuja, mutta ei niitä välttämättä halua koko maailmalle julkaista.
Vierailija kirjoitti:
No tutuille. Se on helppo paikka jakaa kuvia myös rajoitetulle yleisölle.
Jollakin vissiin nyt ilta pilalla kun ei pääse katsomaan jonkun tietyn henkilön instaa. 😁
En ymmärrä sitäkään, että se on julkinen ja sit siellä julkaistaan lasten kuvia koko maailmalle :(
Vierailija kirjoitti:
Ööh, seuraajille? Siellähän on pointtina seurata muita.
Melko pitkälti kaikkien mun tuttujen tilit on yksityisiä. Ihan siis niidenkin kaunotarten, jotka eivät ole suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko pitkälti kaikkien mun tuttujen tilit on yksityisiä. Ihan siis niidenkin kaunotarten, jotka eivät ole suomalaisia.
Seuraajankin voi aina blokata. Eli instastalkkerit ei pitkälle pötki sillä, jos luulevat, että pääsenpä seuraamaan privaatiksi laitettua tiliä sillä, kun teen oman tilin Instaan.
Eli ihan vaan pienenä tietona kaikille, varsinkin naisille: Jos saatte seuraajapyynnön joltain oudolta tililtä, niin se voi aivan hyvin olla näitä uliulimiehiä, jotka ovat tehneet Instatilin vain privaattien tilien seuraamisen toivossa. Lisäksi se on usein vielä feikkitiedoilla tehty tili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraajankin voi aina blokata. Eli instastalkkerit ei pitkälle pötki sillä, jos luulevat, että pääsenpä seuraamaan privaatiksi laitettua tiliä sillä, kun teen oman tilin Instaan.
Eli ihan vaan pienenä tietona kaikille, varsinkin naisille: Jos saatte seuraajapyynnön joltain oudolta tililtä, niin se voi aivan hyvin olla näitä uliulimiehiä, jotka ovat tehneet Instatilin vain privaattien tilien seuraamisen toivossa. Lisäksi se on usein vielä feikkitiedoilla tehty tili.
No enköhän mä nyt tuon tiedä :D eihän sitä seuraajaa tarvi edes hyväksyä. Just se on pointtina yksityisessä tilissä, että saa itse valita yleisönsä.
Vastasinkin vain kysymykseen siitä, että kelle ne kuvat esitellään. Ne esitellään seuraajille. Niille itse valitsemille seuraajille.
Koska en halua jaella asioitani tuntemattomille tietty.