Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä kukaan voittanu raveissa koskaan mitään?

Vierailija
06.04.2019 |

?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran juoksin lähtöauton ohi.

Vierailija
2/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että onko kenenkään (osa)omistama hevonen voittanut, vai onko kukaan voittanut ravivedossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä essoa.

Vierailija
4/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2012 jälkeen en oo voittanut, sitä ennen voitin kymppitonnin potteja ja sitten muutaman satasen kaksareita n. 40 000 edestä. Loppui harrastus kun tuntui ettei siellä voita kuin suosikit. Mutta kyllä siihen menikin rahaa.

N30

Vierailija
5/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan enintään 5 euroa per lähtö. Joskus pääsen omilleni, joskus en. Aika harvoin tulee pelattua. Raveissa on plussaa, jos saa voitoilla paikan päällä höyrynakit ostettua.

Vierailija
6/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli hyvä päivä ja sijaa + kaksaria pelaamalla taisin jäädä parisataa voitolle. Mutta aika usein on niitäkin päiviä ettei mitään tule. Isoin yksittäinen voitto pari tonnia.

Vierailija
7/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen käynyt raveissa. Olin ehkä 14-vuotias ja kummitätini luona, hän asui Vermon lähellä. Löysimme maasta joltain pudonneen lähtöluettelon (vai miksi sellaista sanotaankaan), johon oli tehty kynällä merkintöjä. Veikkasimme sitten niiden merkintöjen mukaan ja voitimme ihan kivasti, no muutamia kymppejä varmaan, koska panoksetkin oli pieniä.

Vierailija
8/8 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana (markka-aikaan) kävin joskus huvikseen Vermossa krskivikkkoisin (aduin lähellä), olin joskus iloinen kun voitin 1 mk panoksella 400 mk, se oli opiskelijalle iso raha. En totoa muuten kuin jos käyn raveissa eli hyvin harvoin.