Mies ei pussaa :/
Mikä mättää kun mies ei halua pussailla ollenkaan ?? Tapailtu ollaan jo aika kauan, mitään ei ole tapahtunu. Hän kyllä tykkää minusta, sen huomaan mutta ei pussaa. Olis kiva jos miehet vastaisi mikä ihme tässä mättää ?! Kaikki muut mies kaverit tätä ennen kyllä ovat pussanneet ja suudelleet, mitään hengitys hajuja yms ei minulla ainakaan ole.
Kommentit (16)
Ootkos itse kokeillut pussata miestä?
Ehkä sw on ollut suhteessa jossa nainen ei pussaa ja on tottunut siihen. Ehkä joku on sanonut hänelle ettei ole hyvä pussaamaan. Ehkei hän vaan tykkää pussaamisesta. Ehkä hän vaan jättää aloitteen tekemisen sinulle. Ehkä hän jostain syystä uskoo ettet sinä tykkää pussaamisesta. Vaikeata sanoa kun en omaa telepaattisia kykyjä. Varmaan olisi hyvä jos juttelisit hänen kanssa siitä.
En ole mies, kyllä olen ihan aikuinen nainen joka tätä ihmettelee. t. ap
Pussaako ja nuolee pim ppiä kuitenkin?
Onko mitään muuta tapahtunut? Seksiä?
Kaikki eivät tykkää tai osaa pussailla. Jos mitään muutakaan ei ole tehnyt, niin varmaan pelkää aloitteen tekemistä. Pussaa siinä tapauksessa itse.
Kaikki ei tykkää pussailusta. Kaikenlainen limojen vaihtaminen on hieman ällöä.
En pidä moisesta toiminnasta. Ehkä joku pikku pusu sillon kun on kunnon tuiskeessa kapakassa mut muuten ei kiitos :)
M34
Olen mies ja mun mielestä suutelu ei tunnu miltään ja sen lisäksi olen epävarma teenkö sitä oikein..
Kyllähän minä pussaisin, mutta jos ei halatakaan, niin ei kai pussaillakaan. Tosin en luultavimmin tapailekaan ap:n kanssa.
Vaatii munaa pussata. Vaatii synnynnäistä taitoa osata suudella. Joko osaat tai et osaa ja mulle on sanonut monet naiset, että olen paras suutelija mitä heillä on ollut. Täyteläiset huulet mulla ja salmiakin makuinen kieli.
Nykyaikana miesten täytyy edetä todella varovaisesti, koska muuten tulee #metoo raískaussyytökset. Tee itse aloite?
yksi entinen ei tykännny pussailusta ja kerran sanokin että "ei tykkää kun joku hönkii naamaan". vähän kyllä loukkaavasti sanottu oli minusta. onneks nykysen kanssa pussaillaan paljon kun molemmat siitä tykätään. kauheeta ois olla ilman pusuja :3
Tiedän, että tämä on aika radikaali ehdotus, mutta mitä jos kysyisit siltä mieheltä? Ehkä se ei tykkää pussailemisesta.