Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pussaa :/

Vierailija
06.04.2019 |

Mikä mättää kun mies ei halua pussailla ollenkaan ?? Tapailtu ollaan jo aika kauan, mitään ei ole tapahtunu. Hän kyllä tykkää minusta, sen huomaan mutta ei pussaa. Olis kiva jos miehet vastaisi mikä ihme tässä mättää ?! Kaikki muut mies kaverit tätä ennen kyllä ovat pussanneet ja suudelleet, mitään hengitys hajuja yms ei minulla ainakaan ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä on aika radikaali ehdotus, mutta mitä jos kysyisit siltä mieheltä? Ehkä se ei tykkää pussailemisesta.

Vierailija
2/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos itse kokeillut pussata miestä?

Vierailija
4/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sw on ollut suhteessa jossa nainen ei pussaa ja on tottunut siihen. Ehkä joku on sanonut hänelle ettei ole hyvä pussaamaan. Ehkei hän vaan tykkää pussaamisesta. Ehkä hän vaan jättää aloitteen tekemisen sinulle. Ehkä hän jostain syystä uskoo ettet sinä tykkää pussaamisesta. Vaikeata sanoa kun en omaa telepaattisia kykyjä. Varmaan olisi hyvä jos juttelisit hänen kanssa siitä.

Vierailija
5/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies?

Vierailija
6/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, kyllä olen ihan aikuinen nainen joka tätä ihmettelee. t. ap 

Vierailija
7/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussaako ja nuolee pim ppiä kuitenkin?

Vierailija
8/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään muuta tapahtunut? Seksiä?

Kaikki eivät tykkää tai osaa pussailla. Jos mitään muutakaan ei ole tehnyt, niin varmaan pelkää aloitteen tekemistä. Pussaa siinä tapauksessa itse.

Vierailija
9/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää pussailusta. Kaikenlainen limojen vaihtaminen on hieman ällöä.

Vierailija
10/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä moisesta toiminnasta. Ehkä joku pikku pusu sillon kun on kunnon tuiskeessa kapakassa mut muuten ei kiitos :)

M34

Vierailija
11/16 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mun mielestä suutelu ei tunnu miltään ja sen lisäksi olen epävarma teenkö sitä oikein..

Vierailija
12/16 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän minä pussaisin, mutta jos ei halatakaan, niin ei kai pussaillakaan. Tosin en luultavimmin tapailekaan ap:n kanssa.

Vierailija
13/16 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger.

Vierailija
14/16 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii munaa pussata. Vaatii synnynnäistä taitoa osata suudella. Joko osaat tai et osaa ja mulle on sanonut monet naiset, että olen paras suutelija mitä heillä on ollut. Täyteläiset huulet mulla ja salmiakin makuinen kieli.

Vierailija
15/16 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana miesten täytyy edetä todella varovaisesti, koska muuten tulee #metoo raískaussyytökset. Tee itse aloite?

Vierailija
16/16 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi entinen ei tykännny pussailusta ja kerran sanokin että "ei tykkää kun joku hönkii naamaan". vähän kyllä loukkaavasti sanottu oli minusta. onneks nykysen kanssa pussaillaan paljon kun molemmat siitä tykätään. kauheeta ois olla ilman pusuja :3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan