Nainen, ajatko koskaan bikinirajaasi?
Kommentit (35)
Emmä jaksa. Mieluummin valitsen uikkarit lahkeellisina. Mieluiten myös hihallisina, jottei tarvii kainaloitakaan ajella.
Hoidan sen kauneutta käyttämällä tampoonikorua.
Käyn säännöllisesti uimassa, ja siistin sen verran, ettei karvat pursuile uikkarin lahkeesta.
Miksi kasvojen, hiusten tai vartalon hoito on tärkeämpää. Alapää saa rehottaa ja olla hoitamatta?
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa. Mieluummin valitsen uikkarit lahkeellisina. Mieluiten myös hihallisina, jottei tarvii kainaloitakaan ajella.
Pitkät lahkeet nii ei tarvii sääriäkään ajella
Vierailija kirjoitti:
Miksi kasvojen, hiusten tai vartalon hoito on tärkeämpää. Alapää saa rehottaa ja olla hoitamatta?
Alapääni näkyy vain harvoissa tilanteissa.
Onhan niitäkin jotka eivät käytä muuta kuin vettä sen pesuun. Kun joku "asiantuntija" on suositellut.
Ajoin viimeksi tänään kaiken, helpompaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ollut kyse pelkästä ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitäkin jotka eivät käytä muuta kuin vettä sen pesuun. Kun joku "asiantuntija" on suositellut.
Mä käytän vain vettä sen pesuun. Hyvin se on asiansa ajanut.
En minulla on ulkonevat häpyhuulet.Yritän kasvattaa karvoja,jotta ne eivät näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki, mistä muusta oli kyse.
Ei mun tarvi, on niin niukka karvankasvu, että ei tursuile. Muusta syystä voin joskus vähän muotoilla.
Vierailija kirjoitti:
En minulla on ulkonevat häpyhuulet.Yritän kasvattaa karvoja,jotta ne eivät näkyisi.
Kuinka pitkäksi meinasit kasvattaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavuudesta? Itse vahaan bikinirajan ja siistin alapääkarvoituksen varsin lyhyeksi lähinnä mukavuussyistä. Ainoa toive minkä mies on esittänyt on se, etten ajaisi terällä koska sen seurauksena tulee vähän ajan päästä ikäväntuntuinen sänki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä täällä periferiassa ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavuudesta? Itse vahaan bikinirajan ja siistin alapääkarvoituksen varsin lyhyeksi lähinnä mukavuussyistä. Ainoa toive minkä mies on esittänyt on se, etten ajaisi terällä koska sen seurauksena tulee vähän ajan päästä ikäväntuntuinen sänki.
Mulle taas karvanen tuhero on mukavampaa kuin vahaaminen tai sänki.
Kyllä ja kyllä