Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lahjoja kummit viette kummilapsillenne syntymäpäivänä?

Vierailija
20.05.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin joskus pääsen halvemmalla, jos olen alesta löytänyt jotain halvalla:)

Vierailija
2/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin ostamaan laatua, en mitään krääsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tarpeen mukaan vaatetta, kenkiä, luistimia tai vaikka jonkun lapsen haluaman DVD:n. Ei ainakaan tule tarpeeton ta tai epämieluisaa lahjaa kun kysyy etukäteen ja kummilasten lahjaan saa mennä enemmän rahaa kuin muille.

Vierailija
4/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi, että saa askarrella puuttuvat osat itse.

Tiesin, että peli on hyvä, koska oma lapsi sai saman pelin uuden (paljon rumemman) version tänä jouluna ja sitä on pelattu tosi paljon.

Vierailija
5/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs on vielä niin pieni, että ensimmäisiä synttäreitä ei ole ollut, mutta kun kyseessä on poika, niin taitaa mennä hopeiden puolelle. Lisäksi olen vienyt jotain pientä esim. värityskyniä, karkkia, hiuspinnejä ja pampuloita, vaatteen yms. Tarkoituksena on ollut ostaa jotain " ikuista" ja koska kyse on lapsista, niin tietenkin on kiva pistää jotain pikkujuttuja mukaan.

Vierailija
6/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää niiden puolesta. Ja olis todellakin varaa enempään. Matkustavat 3 x vuodessa kaukomaille,Yhdysvaltoihin yms. Talo on maksettu jne. Hävettää siis lapsen puolesta,kun sille tulee paha mieli siitä krääsästä. Toinen nuorempi lapsi saa n. 20-30e arvoisen lahjan (eri kummit). Toki mekin muistetaan kummeja esim jouluna,vaikka olen hoitovapaalla ja mies opiskelee eli ruokarahatkin on tiukalla. No,kiva,että muistavat kuitenkin,ajatushan se on tärkein,mutta jotenkin vaan outoa.

Vierailija
7/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosti niin kivalta, kun on kummilapsia joilla on jo kaikkea. Voisin hyödyntää ideaasi =)

Vierailija
8/8 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten koitetaan ostaa aina jotakin, mistä on tarvetta; talvihaalari, -kengät, luistimet tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä