Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisivatko parisuhteet onnellisempia, jos kukaan ei kieltäytyisi ikinä seksistä?

Vierailija
20.05.2006 |

Olisiko armoseksi keino välttää ero?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mää suostun seksiin sillon tällön vaikkei niin ittiä just haluttaskaa.. Ja melkeinpä aina innostun siitä sit ku vauhtiin päästään.. Ja hyvin menee..

Yhdessä oltu 10-v

Vierailija
2/12 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkitsen eroa juuri siksi, ettei olisi pakko harrastaa seksiä. se alkaa tuntua liian nöyryyttävältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo meillä aikanaan seksistä kiinni parisuhde. Eihnän se auttas mitään jos ois aina vaan pakko.

Vierailija
4/12 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aiemmin sillä kannalla, että seksiin olisi hyvä aina suostua, mutta mies ei ollut. Se mutkisti paljon meidän suhdetta, koska itseä vaan alkoi vituttaa se torjuminen, ja sit alkoi itsekin torjua, ja kohta ei kumpikaan enää halunnut tehdä aloitettakaan, koska pelkäsi torjuntaa.

Ja mun mielestä siis seksi ei aina tarkoita yhdyntää, miehen ja naisenhan voi tyydyttää muutenkin, ja jos joskus ei ihan oikeasti taivu seksiin, niin sitten voisi vain muuten helliä. Mutta torjuminen on ihan vihoviimeinen juttu.

Vierailija
5/12 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kaksi parisuhdetta kestäneet liian pitkään, enkä kestä nähdä noita ihmisiä enää

Vierailija
6/12 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: nimenomaan, hyvänä voi pitää muutenkin ja seksi on muutakin kun itse toimitus.

4.

Vierailija
7/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säännöllisesti helpottaisi naisen lämpenemistä miehen ehdotuksille ja miehen lämpenemistä naisen ehdotuksille myös seksin välissä ;-)

Vierailija
8/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi yllättäen käy yököttämään, hakisin apua itselleni, miehelleni ja parisuhteelle, niin fyysiseltä ja henkiseltä kantilta. Se on sen verran mukavaa kuitenkin...

Vierailija
9/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. koskettelun avulla.

Vierailija
10/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana innostua, vaikka aluksi olisi esim. väsyttänyt :)

11

Vierailija
11/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä meni pahimmillaan vuosi ilman seksiä. Ja yleensä se mitä oli, oli kuulemma kamalaa, surullista ja alentavaa - molemmille osapuolille. Ja hän tunsi itsensä tosi saastaiseksi kun viimein " sai" .

Emme muuten asiasta niin keskustelisi, mutta kun miehellä on ko syistä johtuen ajoittaista impotenssia, varsinkin jos pelkää etten halua häntä.

Vierailija
12/12 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla on äärimmäinen onni ja äärimmäinen suru niin lähellä toisiaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä