Hygieniapassi, onko helppo saada?
Kommentit (20)
Läpihuutojuttu. Pärjää perustiedoilla.
Tekee vaan sen kokeen. Tiedän yhden epäonnistuneen siinä kokeessa. Oli tyhmä äh lämi.
Päivän kurssi ja vaikeita kysymyksiä....ei saa jos ei lue tai ei ole käynyt alan koulua.
On. Teinini suoritti sen yläkoulussa.
Juu, on huomattu että on helppo saada,
Ihmisillä on hygieniapassi ja silti hyvin hatarat tiedot elintarvikehygieniasta.
Nähtävästi on helppoa, kun seuraa uutisointia terveysviranomaisten sulkemista Ma tuloiden ravintoloista.
Itse suoritin maaliskuussa hygieniapassin. Jos jotain kuuntelee opetuksen yhteydessä, niin saa hygieniapassin. Itse arvasin joka toisen kysymyksen..... :D
Suurin osa kysymyksistä on sellaisia, että oikean vastauksen tajuamiseen riittää ihan terve järki. Ihmettelen suuresti, kuinka joku voi pitää tätä koetta vaikeana. No, huomattu kyllä on, että monet itsestäänselvyyksinä pitämäni hygieniajutut eivät suinkaan ole itsestäänselvyyksiä kaikille.
On. Noin 3 tuntia luentoa ja sitten koe. Läpihuutojuttu, kun kuunteli sen luennon ja käytti järkeään.
Ei vaadi hirveitä ponnisteluja. Toki varmuutta tuo se, jos lukee aineiston läpi. Joskus yli kymmenen vuotta sitten tein sen ja meistä 25:stä kokeen suorittajista yksi ei päässyt läpi. Hänellä tosin taisi olla motivaatiokin nolla.
Itse pääsin hyvin läpi sillä logiikalla että jos jossain kysymyksessä tuli sellanen olo että ”no ei tossa tarvitse olla noin tarkka” tai että itse ei tekisi kotona niin, niin silloin yleensä nimenomaan piti oikeaoppisesti olla niin tarkka.
On se melko helppo ja kannattaa silmäillä mahdolliset materiaalit läpi. Itsellä on passi, ysiluokkalainen poikani sai toisella yrittämällä.
On helppo. Mulla e mitään luentoja ollut ollenkaan. Sain pienen kirjasen luettavaksi ja se sitten tentittiin. Pääsin ensimmäisellä yrityksellä läpi niinkuin kaikki muutkin
Vierailija kirjoitti:
Entäs työturvallisuus kortti?!
Yhdelläkään tuntemallani Linden mannilla ei ole työturvallisuuskorttia. Yksi pyromaani kaverini sai vapaudut vankilasta kortin, kun sen työnantaja ei ollut pitänyt huolta siitä, että tulityökortti olisi ollut voimassa.
Netissä kysymykset on voi reenata
On todella helppo. Ihan maalaisjärjellä pääsee läpi. Kaikki oikein. Olin 2 h luennolla ennen testiä, mutta en oikeen jaksanut kuunnella itsestäänselvää asiaa. Hämmästelen, jos joku pitää koetta vaikeana.
On helppo.