Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvinkin tavallista, ettei työpaikalla työntekijät keskustele juurikaan kuin pakollisista työasioista?

Vierailija
04.04.2019 |

Olen opiskelijana eräässä paikassa, jossa on kaksi työntekijää. He eivät juuri koskaan puhu töiden ulkopuolisista asioista. Keskustelevat läpi silloin tällöinkin ainoastaan pakolliset työasiat.
Muissa harjoittelupaikoissa, missä olen ollut, niin työntekijät ovat jutelleet esim. Menneestä viikonlopusta, harrastuksista, kuulumisista siis ihan muistakin kuin työasioista luontevasti.
En ole hirveästi vielä ollut työelämässä, joten en oikein tiedä, mikä olisi parhain tapa toimia. Mistähän johtuu tuollainen, ettei voi keskustella paljonkaan? Puhutaanko teidän työpaikoilla esim. Vapaa-ajasta, harrastuksista, kuulumisista ym. Elämän perusasioista kuten luulen ihmisten keskustelevan?
Ei asia sen kummemmin vaivaa, ihmetyttää vain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut juttelee. Esim. perheasioista en tahtoisi jutella, mutta mistä vaan ei-henkilökohtaisesta voisi rupatella.

Vierailija
2/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut juttelee. Esim. perheasioista en tahtoisi jutella, mutta mistä vaan ei-henkilökohtaisesta voisi rupatella.

Niin ja enkä tällä nyt meinaa, että se olisi pakollista, mutta itselle tulee aika vaivautunut olo, kun olen kuitenkin luonteeltani puhelias ja rempseä :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne juttelee kenellä ei ole töitä. Itse keskityn vain töiden tekemiseen. En ala tekemään ylitöitä sen takia että osa päivästä meni työkavereiden kanssa turhaan rupatteluun.

Vierailija
4/9 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset