Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkkyä. Tälllainen ihana kesäkeli (pääkaupunkiseudulla) ja silti lapsi oli haettaessa tupattuna kuriksiin! Antaakaa nyt lastenkin nauttia ihanasta säästä!

Vierailija
04.04.2019 |

Iso eskarityttö kyseessä eikä siellä pihalla edes ole lammikoita enää. Silti kurahousut vk-puvun päällä, lapaset ja kurahanskat käsissä. Ei tajua ei. Onneksi koulu alkaa syksyllä! :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse se eskarilainen itsensä pukee. Kysy siltä syytä. Jos pelkää, että housuun kusemisen huomaa muuten.

Vierailija
22/23 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse se eskarilainen itsensä pukee. Kysy siltä syytä. Jos pelkää, että housuun kusemisen huomaa muuten.

Itse pukevat, mutta tuskin saavat itse päättää, mitä pukevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuin lämmin siellä pääkaupunki seudulla on? Meillä oli päivällä 13 astetta, kyllä ulkona hanskat ja pipon tarvitsi, kurahousutkin, jos olisi istunut maassa, näin Varsinais-Suomessa

Mikä lämpötila riittää ettei tarvitse pipoa ja lapasia ja kurahanskoja? 20?

Vaikka mittari näyttää kahden metrin korkeudella +13 astetta niin suoraan maan pinnassa asteita on jopa 10 vähemmän. Maa on vielä jäässä, lumi ja jää hohkaa kylmää. Tuulee mikä saa ilman tuntumaan kylmemmältä. Siinä syitä miksi päiväkodissa laitettiin pipot ja hanskat. Onneksi kaikilla oli kuitenkin jo ohkasemmat pipot ja hanskat, osalla oli toppapuku vaikka kevyemmällä pärjäisi.