Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te pienijalkaiset naiset ostatte kenkänne? Koko 35

Vierailija
04.04.2019 |

Mistään kenkäkaupoista ei löydy, ellei lähde johonkin Etelä-Eurooppaan. Netistä ei uskalla tilata sovittamatta. Kävin jossain liikkeessä, jossa oli erityisen pieniä kokoja, mutta valikoimaa oli aika vähän eikä nekään lopulta istuneet tai olleet omaa silmää miellyttäviä. Lastenosastolla on vähän lapselliset valikoimat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhdet lastenkengät olen ostanut ihan perus dinsko:sta tms, kun olivat tyyliltään sellaiset että käyvät myös aikuiselle. Lisäksi, H&M myy verkkokaupassaan koon 35 kenkiä. Palauttaminen niille on sen verran helppoa, että en ole kokenut "sovittamatta ostamista" ongelmaksi.

Vierailija
2/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon.de, Amazon.uk, Zio, Wonders. Mulla on koko 35.5. Silloin kun kokonumerot muokattiin yhtenäiseksi eurokooksi, jotain meni pieleen. Ennen mulle kävi UK3 hyvin, nyt ne on pari senttiä liian pitkiä eli tätä uutta euro36:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan verkosta kun minulle yleensä kaikki oman koon kengät sopivat.

Vierailija
4/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nettikaupasta. Palautan, jos ei ole hyvät. Joskus harvoin löytyy myös lasten kenkäosastolta jotain, esim. kumisaappaat.

Vierailija
5/5 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon.de, Amazon.uk, Zio, Wonders. Mulla on koko 35.5. Silloin kun kokonumerot muokattiin yhtenäiseksi eurokooksi, jotain meni pieleen. Ennen mulle kävi UK3 hyvin, nyt ne on pari senttiä liian pitkiä eli tätä uutta euro36:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi