Mehiläis/Ampiaiskauhu
Nonii, voiko joku kertoa että miten hemmetissä mä pääsen eroon tästä suuresta pelosta. Eli tänään näin todella ison mehiläisen ja juoksin sisälle takaisin kotiin. Mehiläinen oli lapsessa kiinni ja minä vaan yksinäni siellä kiljuin ja huusin ( samaan aikaan hävetti ihan v....) enkä tiennyt miten ottaa lapsi syliin ja juosta pois. Sisään tultua pyörrytti ihan hirveästi. Kertokaa jotain rohkaisuvinkki tai jotain etten pelkäisi näin paljon. Pliis :(
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan? Itsellä sama homma ja olen pohtinut uskaltaisinko hakea apua. Tuntuu jotenkin naurettavalta että aikuinen ihminen pelkää jotain ötökkää aivan kuollakseen.
Uskon että taustalla piilee yksi lapsuuden"trauma". Ampiainen pisti minua pikkuvarpaaseen kun olin 4 ja ainut lähellä ollut aikuinen (oikeasti 15-vuotias teini) juoksi huutaen karkuun. Jäin yksin itkemään ja tuijottamaan varpaaseeni kääriytynyttä ampiaista.
Muaki on pienenä pistäny kun olen ollut eskarissa, mutta muistan vaan kun esittelin sitä turvonnutta jalkaa ylpeästi kaikille. Ette8 siitä jäänyt. Joka vuosi pelkään enemmän ja enemmän kaikkea ötököitä mutta nuo Ampparit en tiiä mitä niissä on näin kamalaa:( Ap
Vai että iso mehiläinen? Ettei kuitenkin kimalainen?
Kimalaisia saa aika kauan kiusata että ne pistää. Ampparit on niitä kuspäitä.
Terapiaan? Itsellä sama homma ja olen pohtinut uskaltaisinko hakea apua. Tuntuu jotenkin naurettavalta että aikuinen ihminen pelkää jotain ötökkää aivan kuollakseen.
Uskon että taustalla piilee yksi lapsuuden"trauma". Ampiainen pisti minua pikkuvarpaaseen kun olin 4 ja ainut lähellä ollut aikuinen (oikeasti 15-vuotias teini) juoksi huutaen karkuun. Jäin yksin itkemään ja tuijottamaan varpaaseeni kääriytynyttä ampiaista.