Mistä löytäää järkeviä naisia?
Kommentit (12)
Ei mikäään kinderylllätys jopa jackpottttia luvasssa.
Joo sitä minäkin olen miettinyt. Yllättävän hankalaa täällä pk-seudulla. Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvissä töissä ja haluaisin vastaavan persunaisen. Tai jos politiikka ei kiinnosta, niin sellaisen joka osaa ajatella omilla aivoilla.
Koska et ole löytänyt, sinun ei kannata enää kysyä sitä.
Järkevät naiset juoksevat karkuun.
No mä luulin vielä eilen olevani. Kunnes haksahdin tilaamaan verkkokaupasta joka osoittautui tänään kiinalaiseksi ja postissa tuli täysin väärä tuote. Eli et täältä ainakaan..
Etsisin Lidlistä. Ilmeisesti ovat varakkaita myös, ainakin parkkipaikasta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Etsisin Lidlistä. Ilmeisesti ovat varakkaita myös, ainakin parkkipaikasta päätellen.
Menit sä koputtelemaan auton ikkunoita "nyyt voitas jakaa talous keskenäään fiftyfiftyy puoleet vähemmmän maksetttavaaa. Jäekeväää eikö vaaan. Avaaa takakonttis niin sukellan sinnne. mennän naimisiiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menit sä koputtelemaan auton ikkunoita "nyyt voitas jakaa talous keskenäään fiftyfiftyy puoleet vähemmmän maksetttavaaa. Jäekeväää eikö vaaan. Avaaa takakonttis niin sukellan sinnne. mennän naimisiiin".
Suurin turn off ikinä.
Vois kooodata järkevien naisten ja miesteen kinderin.