Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulisitte, saanko töitä lihatiskiltä ilman, että pyydän siitä palkkaa?

Vierailija
03.04.2019 |

En tiedä onko tämä noloa mennä edes kysymään, tuskinpa. Ehkäpä outoa kuitenkin?

Haluan todella paljon kehittää taitojani nuorena kokkina. Erittäin tärkeää on silloin tarkat lihan-ja kalan käsittelytaidot.
Sekä myöskin niiden parhaimmat valmistusmenetelmät.
Olen tehnyt ruokaa sadoille ihmisille uudestaan ja uudestaan mutta edelleen haluan syventää osaamistani myöskin sieltä ihan alkupäästä. Vaikka näilläkin taidoilla jo pärjään niin silti olisi typerää vain jäädä putkinäköisyyteen kun maailmalla olisi paljon laajaa tietoa annettavana.
Todella monessa ravintolassa ruoka tulee puoliksi käsiteltynä tms, joten siksi on hankala päästä kehittymään määräänsä enempää kun toistoja on tarpeeksi tehty.
Minulla on niin paljon ideoita ja rakastan oppia, kehityn nopeasti mutta yksin en siihen pysty. Tekemällä ja toisten kanssa onnistun parhaiten tällä alalla.

Olen vaihtanut ravintoloita jne mutta mielestäni on hyvä palata ihan perusasioihin ja lähtöruutuun välillä.
En kehtaa pyytää palkkaa siksi, että lähden opetusmatkalle ja olen kuitenkin jo alaa vähän nähnyt, teen tätä vain omaksi ilokseni vaikkapa kauppahallissa hetken tai siellä kaupan liha/kalatiskillä.
Pari tuntia päivässä riittäisi ja ottaisin vaikka ruokapalkan siitä hyvästä.

Muuten teenkin sitten pitkiä päiviä jo vakituisena pian jälleen.
Siksi en myöskään ihan pitkää päivää voisi ottaa, paitsi sitten kesän jälkeen.

Oletko innokkaana tehnyt töitä ilmaiseksi?
Toivottavasti minut otetaan vakavasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/2 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kauppahallissa kysymässä.