Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu joidenkin ihmisten ympärillä leijuva "seksuaalisuuden" aura?

Vierailija
03.04.2019 |

Onko kyse aina henkilökohtaisesta kemiasta, vai onko joissain ihmisissä vaan jotain erityistä ja sanatonta, seksuaalista vetovoimaa? Nämä on niitä ihmisiä, jotka eivät välttämättä ole erityisen hyvännäköisiä saati tyrkkyjä/pullistelijoita, kyseessä on vaikeammin selitettävä ilmiö.

Mitä luulette?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sanotaan karismaksi. Jotkut ihmiset on vaan niin itsevarmoja, ystävällisiä, rauhallisia ja otteissaan varmoja että he oikein huokuu karismaa joka helposti on rinnastettavissa juuri tuohon mainitsemaasi seksuaaliseen energiaan. Sehän onkin jännä ilmiö, miten sitä joko on tai ei ole. Ja jos sitä on, se huokuu vaikka kuvaruudun läpi, lähestulkoon valokuvasta saakka.

Toki myös on olemassa yksiöiden välinen kemia, joka ollaankin jo todettu että se perustuu yksilöiden väliseen vetovoimaan mutta noin yleisellä tasolla karisma on se joka puree useampaan.

Se lähtee enemmän sieltä henkiseltä puolelta ja säteilee sieltä ulospäin.

Vierailija
2/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on oikeita hormonikimppuja.

Sen aistii nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma todellakin! Saatat olla myös alitajuisesti viehättynyt jostakusta osaamatta tarkemmin eritellä, miksi. Itse tajusin vuosien päästä, mikä yhdessä tyypissä koukutti.

Vierailija
4/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan karismaksi. Jotkut ihmiset on vaan niin itsevarmoja, ystävällisiä, rauhallisia ja otteissaan varmoja että he oikein huokuu karismaa joka helposti on rinnastettavissa juuri tuohon mainitsemaasi seksuaaliseen energiaan. Sehän onkin jännä ilmiö, miten sitä joko on tai ei ole. Ja jos sitä on, se huokuu vaikka kuvaruudun läpi, lähestulkoon valokuvasta saakka.

Toki myös on olemassa yksiöiden välinen kemia, joka ollaankin jo todettu että se perustuu yksilöiden väliseen vetovoimaan mutta noin yleisellä tasolla karisma on se joka puree useampaan.

Se lähtee enemmän sieltä henkiseltä puolelta ja säteilee sieltä ulospäin.

Aikalailla näin itsekin asian näkisin. Tosin karismaattisten/puhuttelevien henkilöiden joukkioon sopisi sellainen ei-niin-itsevarma, mutta hyvin lämpimän sympaattisten porukka. Ja toisaalta kaikki klassisen karismaattiset eivät ole mitenkään ystävällisiä, mutta silti hyvin pidettyjä, kunhan taustalta löytyy myös jotain lahjakkuutta.

Jotain noihin kytkeytyvää se seksuaalinen vetovoima tuntuu olevan. Kauneimmat ja komeimnat tuntuvat sen sijaan usein henkisesti ontoilta, eikä täten kovin vetovoimaisilta.

Vierailija
5/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on myös tarve saada kaikki paikalla olevat miehet/naiset ihastumaan itsensä ja siksi keimailevat vaivihkaa kokoajan. Olin itse tällainen nuorempana. Tosin huonoin tuloksin joten karismaa minussa ei ole.

Vierailija
6/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ovatko seksuaalisuuden aura ja karisma todella sama asia? - Minusta ei. Esimerkiksi minusta vaikkapa Timo Soinissa tai Tellervo Koivisto on hyvin karsimaattisia mutta en osaa ajatella heitä seksuaalisessa mielessä lainkaan. 

Vierailija
7/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, omasta mielestäni kaikki karismaattiset eivät kyllä ole seksikkyyttä nähneetkään.

Vierailija
8/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh

Vierailija
9/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on myös tarve saada kaikki paikalla olevat miehet/naiset ihastumaan itsensä ja siksi keimailevat vaivihkaa kokoajan. Olin itse tällainen nuorempana. Tosin huonoin tuloksin joten karismaa minussa ei ole.

Onneksi karisma usein karttuu iän myötä. En minäkään ollut teininä yhtään karismaattinen, asteikolla 1-10 ehkä 2. Paranemaan päin nyt aikuisiällä...

Vierailija
10/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaat, avoimet, kauniit yms.

Vierailija
11/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huoh

Mikä harmittaa?

Vierailija
12/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyyden aurat on päässänne. Se on vain kiihottumista tietyn näköistä, tietyllä tapaa käyttäytyvää, tuoksuvaa yms. henkilöä kohtaan. Vaikka olisi mitkä "aurat" niin kaikkia eivät samat ihmiset kiinnosta millään muotoa.

Vierailija
13/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko enemmän sellaista henkilöä, joka vaikuttaa itse himokkaalta, vai sellaista joka herättää muiden ihmisten himot?

Vierailija
14/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tissit ja perse, kauniit kasvot

Vierailija
15/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromonit. Harva tajuaa niiden voiman. Luonto hakee tällä tavoin optimaalista lisääntymiskumppania.

Harmi, että e-pillerit ja mielialalääkkeet tätä luonnollista valintaa sekoittavat. Tuloksena syntyy insinöörejä.

Vierailija
16/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen monesti ihmetellyt miehenä joka ilmeisesti omaa täysin epäseksikkään auran.

Nyt on jo muutaman kerran käynyt niin, että vaikka olisi esim 2. tai 3.treffit niin nainen ei halua edes olla sylikkäin sohvalla muusta puhumattakaan.

Naiset tuntuvat viihtyvän kanssani hyvin siihen asti kunnes pitäisi tapahtua jotain intiimimpää.

Vierailija
17/17 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen monesti ihmetellyt miehenä joka ilmeisesti omaa täysin epäseksikkään auran.

Nyt on jo muutaman kerran käynyt niin, että vaikka olisi esim 2. tai 3.treffit niin nainen ei halua edes olla sylikkäin sohvalla muusta puhumattakaan.

Naiset tuntuvat viihtyvän kanssani hyvin siihen asti kunnes pitäisi tapahtua jotain intiimimpää.

ootko homo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi