Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä karppaajia? Millaisia ruokia syötte? Neuvokaa aloittelijaa

Vierailija
03.04.2019 |

Aloitin karppaamisen pari viikkoa sitten enkä keksi mitä ruokia laittaisi lounaaksi ja päivälliseksi. Olen laittanut munakkaita ja pihviä voinapilla ja salaattia, mutta siihen ne ideat jää. Millaisia aterioita te laitatte? Näin perheenäitinä ruoka pitää saada tehtyä nopeasti (vartissa tai puolessa tunnissa pöytään) eli mitään tunteja haudutettavia patoja en ehdi laittaa. Olet katsellut karppisivustoilta reseptejä, mutta suuri osa on sellaisia hitaita reseptejä. Neuvokaa alottelijaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa crockpot päivällisruokiin, ja yleensä monet paleot/karpit syö aina lounaaksi ns. jättisalaatin, siihen kaikkea mahdollista.

Yksi juttu mistä olen itse pitänyt on flax seed bread, eli pellavansiemenleipä pellillä, ja siihen päälle avokadoa, sardiinia, kasviksia yms.

Vierailija
2/3 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunikasvikset on helppoja lisukkeita, samoin jos paistinpannulla pyöräyttää kasviksia nopeasti. Kala kypsyy nopeasti pannulla ja uunissa, kanafileetkään eivät pitkiä kypsytysaikoja vaadi. Opettele tekemään useamman päivän satsit sitä ruokaa, yhtenä päivänä haudutat isomman padan jne niin ei tarvitse joka päivä tehdä alusta lähtien kaikkea. Munakkaat ja pihvit alkaa kyllästyttään nopeasti, nyt vaan täytyy alkaa kahlata sitä kaupan vihannesosastoa läpi ja löydät avokadot, erilaiset kaalit ja paljon muita mistä saa helppojakin ruokia. Kesäkurpitsaa voi käyttää pastan sijasta, kukkakaaligratiini on myös helppo ja nopea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista jauhelihaa/broileria/kalaa ja lisää sekaan kasviksia, mausteita ja halutessasi kermaa.

Sardiinit/makrillifileet purkissa, kasviksia kylkeen.

Uunimunakas: kananmunia, juustoraastetta, kasviksia, mausteita, kermaa. Kaikki sekaisin ja hetkeksi uuniin.

Tässä nyt vain muutama, mutta käytä mielikuvitusta, saat erilaisia ruokia.