Onko joku muka saanut seuraa AS-sivustolta?
Tuntuu kyllä todella vaikealta miehenä saada edes yhtä vastausta keneltäkään, vaikka laittaisi minkänaiselle naiselle/parille viestiä...Onko seuran saaminen tuolta urbaani legenda?
Kommentit (18)
En ole edes etsinyt seuraa sieltä, mutta välillä käyn kuvia katselemassa. Luulisin että tinderissä on paljon paremmat saumat saada seuraa. Eihän tuolla läheskään kaikki ole edes seuraa hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole edes etsinyt seuraa sieltä, mutta välillä käyn kuvia katselemassa. Luulisin että tinderissä on paljon paremmat saumat saada seuraa. Eihän tuolla läheskään kaikki ole edes seuraa hakemassa.
Tinderistä olen löytänyt vain parisuhdetta haluavia
ap
Mä oon tavannut sieltä jotain viittä äijää ihan ilmaiseksi ja yhtä montaa rahaa tienaten. Oon kyllä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tavannut sieltä jotain viittä äijää ihan ilmaiseksi ja yhtä montaa rahaa tienaten. Oon kyllä nainen.
Tapaatko mut?
ap
Olen seurustellut miehen kanssa, johon tutustuin as-sivustolla.
Seksiseurasta en tiedä ja harva nainen sielläkään tuskin etsii pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
AP on mies. Tässä tapauksessa naiset ovat aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on mies. Tässä tapauksessa naiset ovat aivan eri asia.
Toisaalta, onhan tossa tapauksessa kaiken kaikkiaan kymmenenn miestä saanut seuraa AS:stä :D
Jos pisteet tusinaviestejä kuten "olis kiva tutustua"/mitä kuuluu/olis kiva tavata tms. tusinaprofiilista niin seuraa ei varmasti löydy. Keskustelutaitoisille ja hyvätapaisille kyllä.
Jos sullsa olis ketun kolo niin onnistais.
Tapasin sieltä yhden miehen seksin merkeissä. Oli ihan seinähullu joten ei enää...
Mielummin tinderistä ja silloinkin mukamas vakavaa suhdetta etsimässä niin löytyy parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin sieltä yhden miehen seksin merkeissä. Oli ihan seinähullu joten ei enää...
Mielummin tinderistä ja silloinkin mukamas vakavaa suhdetta etsimässä niin löytyy parempaa seuraa.
Mikä on nimimerkkisi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on AS..?
Alastonsuomi
Näyttäisi olevan joka toisella naisella "sponsorointi" haussa...Eikö tässä maassa saa miehenä seksiä enää kuin rahalla?
Olen antanut muutaman miehen imeä mun kullia. Komealle homolle tuo on hyvä paikka 👌
up