Mikä olisi hyvä auto koiraharrastuskäyttöön?
Kyytiin pitäisi mahtua 2 koiran häkit, maavaraa pitäisi olla kohtuullisesti, 4-veto ei pakollinen
Kommentit (7)
Myy ne koirat ja osta niistä säästyvillä rahoilla ympäristöystävällinen Tesla. Älytöntä ympäristön ja ilmaston tuhoamista tuo koirien pitäminen harrastuksen vuoksi.
XC60 on meillä ja voin kyllä suositella. Takakontti on todella tilava. Tietysti isoille, lonkkaongelmaisille koirille ei tuonne pääsy ole paras mahdollinen, on sen verran korkea. Mutta muuten autona erittäin hyvä. Yleensä kai koiraharrastajat suosivat matalia farkkumalleja, samoja mitä lapsiperheet.
Mulla on ihan perus VW Passat farmari. Takapenkin selkanojat saa myos alas tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Myy ne koirat ja osta niistä säästyvillä rahoilla ympäristöystävällinen Tesla. Älytöntä ympäristön ja ilmaston tuhoamista tuo koirien pitäminen harrastuksen vuoksi.
No, mun molemmat koirani ovat pelastuskoiria jotka toimivat viranomaisen apuna etsinnöissä.
Tai siis toinen on valmis, toinen viranomaistarkastusta vaille.
Mutta silti se on mulle harrastus.
Vanhempi volvo xc70. Edullinen, hyvä iso auto jota ei tarvi niin varoa kuin kalliimpaa. Koirat ja varusteet sopii kyytiin ja nelivedolla pääsee. Tai sitten ihan mikä vaan halpa vanha farmari koska koirat pilaa sen myyntiarvon kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi volvo xc70. Edullinen, hyvä iso auto jota ei tarvi niin varoa kuin kalliimpaa. Koirat ja varusteet sopii kyytiin ja nelivedolla pääsee. Tai sitten ihan mikä vaan halpa vanha farmari koska koirat pilaa sen myyntiarvon kuitenkin.
Mä en mieti jälleenmyyntiarvoa koska ajan auton itse loppuun=)
SUV tai crosscountry-farkku, josta saa takapenkin selkänojan kaadettua? Esim. V60, XC60, Grand Cherokee.