Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi hyvä auto koiraharrastuskäyttöön?

Vierailija
02.04.2019 |

Kyytiin pitäisi mahtua 2 koiran häkit, maavaraa pitäisi olla kohtuullisesti, 4-veto ei pakollinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUV tai crosscountry-farkku, josta saa takapenkin selkänojan kaadettua?  Esim. V60, XC60, Grand Cherokee.

Vierailija
2/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ne koirat ja osta niistä säästyvillä rahoilla ympäristöystävällinen Tesla. Älytöntä ympäristön ja ilmaston tuhoamista tuo koirien pitäminen harrastuksen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

XC60 on meillä ja voin kyllä suositella. Takakontti on todella tilava. Tietysti isoille, lonkkaongelmaisille koirille ei tuonne pääsy ole paras mahdollinen, on sen verran korkea. Mutta  muuten autona erittäin hyvä. Yleensä kai koiraharrastajat suosivat matalia farkkumalleja, samoja mitä lapsiperheet.

Vierailija
4/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan perus VW Passat farmari. Takapenkin selkanojat saa myos alas tarvittaessa. 

Vierailija
5/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy ne koirat ja osta niistä säästyvillä rahoilla ympäristöystävällinen Tesla. Älytöntä ympäristön ja ilmaston tuhoamista tuo koirien pitäminen harrastuksen vuoksi.

No, mun molemmat koirani ovat pelastuskoiria jotka toimivat viranomaisen apuna etsinnöissä.

Tai siis toinen on valmis, toinen viranomaistarkastusta vaille.

Mutta silti se on mulle harrastus. 

Vierailija
6/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi volvo xc70. Edullinen, hyvä iso auto jota ei tarvi niin varoa kuin kalliimpaa. Koirat ja varusteet sopii kyytiin ja nelivedolla pääsee. Tai sitten ihan mikä vaan halpa vanha farmari koska koirat pilaa sen myyntiarvon kuitenkin.

Vierailija
7/7 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi volvo xc70. Edullinen, hyvä iso auto jota ei tarvi niin varoa kuin kalliimpaa. Koirat ja varusteet sopii kyytiin ja nelivedolla pääsee. Tai sitten ihan mikä vaan halpa vanha farmari koska koirat pilaa sen myyntiarvon kuitenkin.

Mä en mieti jälleenmyyntiarvoa koska ajan auton itse loppuun=)