Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pillereitä syöviä vaihdevuosia lähestyviä?

Vierailija
02.04.2019 |

onkohan tämä nyt esivaihdevuosioire, kun n. 10 vuotta qlairaa syötyäni tuli pientä välivuototiputtelua? olen voimakkaasti "luulotautiin" taipuvainen ja lähinnä kauhuissani että nyt se syöpä iskee, olen kyllä lukenut, että tämä on hyvin yleinen oire lähestyvistä vaihdevuosista, mutta mietin että mikä on pillerien osuus... niin ja ikää tulee tänä vuonna 50 täyteen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noin alkoi käydä kun tuli vähän painoa lisää. Kävin lääkärissä ja sanoi että johtuu vaan ihan siitä, että minun nyt 15 kg isommalle kropalleni ei sen pillerin hormonimäärä enää riitä. Vaihdettiin runsashormonisempaan ja ongelma ratkesi.

Vierailija
2/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei, mulla paino pysynyt suht samoissa koko tän ajan, mut oon kyllä nyt pudottanut kolmisen kiloa, oiskohan se voinut sinänsä vaikuttaa jotenkin... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon miettinyt että kun oon rajoittainut päivän kalorit jonnekin 1200 tienoille niin reagoiko kroppa siihen jotenkin? oon kyllä ihan normaalipainossa nyt, 169/67, ärsyttää vaan vatsaröllykkä :)

Vierailija
4/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

qlairassa on hormoneja sen verran vähän, että aina silloin tällöin tulee vaihdoksia. Välillä niin päin, että vuotoa ei tule ja välillä niin päin, että tulee tiputteluja. YKSI kerta ei sinänsä kerro vaihdevuosista mitään, toistuvat häiriöt sitten jo ehkä. Sama pätee kyllä syöpäänkin: yksi kerta ei kerro mitään.

Vierailija
5/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toista päivää tätä nyt, toki tämä nyt on yhtä kertaa kaikki sitten... oon vaan ihan hermoheikko tän asian suhteen :( vika enemmän ylä- kuin alapäässä... oon kyllä huomannut ton, että kuukautisten määrä vaihtelee, välillä ei oikein huomaakaan ja nyt viimeksi oli hiukan runsaammat 2 viikkoa sitten.. (ihana kun tää palsta on olemassa ja joku vastaa :) )

Vierailija
6/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii ja varasin jo oman gynen, mutta meni kuukauden päähän

Vierailija
7/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tota tiputtelua on nyt tänään niin vähän etten varmaan edes huomaisi normaalitilanteessa, eilen oli vähän runsaampaa niin nyt KYTTÄÄN asiaa vessakäynneillä... apua ku oon hullu