Millainen on "tasoton nainen"
Kommentit (12)
sellainen nainen jolle kelpaa kuka tahansa mies mutta ei itse kelpaa kenellekkään
Ei ole olemassa tasottomia naisia tai Miehiä. Ihminen ihastuu ja rakastuu, mitä erikoisempiin ihmisiin. Oli ns. "Taso", mitä hyvänsä. Miksi näitä provoja koko ajan?
Tarkoitetaanko naista itseään vai sitä, että hänellä ei ole seurustelukumppanien valinnassa mitään tasoa?
Sellainen josta huokuu ettei ole parisuhdemarkkinoiden käytettävissä. Kuten minä.
siideri, tatuoinnit, sätkä, tappelukoira
ei ole kertaakaan tullut vastaan kouluja käynyttä joilla on myös nuo tuntomerkit
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko naista itseään vai sitä, että hänellä ei ole seurustelukumppanien valinnassa mitään tasoa?
saat märitellä itse
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa tasottomia naisia tai Miehiä. Ihminen ihastuu ja rakastuu, mitä erikoisempiin ihmisiin. Oli ns. "Taso", mitä hyvänsä. Miksi näitä provoja koko ajan?
Kyllä miehille on, naisista en tiedä.
jos. Jotain tasoja olisi, minä varmaannkin olisin ”tasoton”. Mulla on yksi mies, en huoli toista, enkä ole kenenkään otettavissa.
Minä varmaan olisin tasoton palatamiesten mielestä.
En ryyppää, en polta. En osaa kokata. Remppaan ja teen polttopuita.
Minä. Pottunokka, jättimäinen pylly, kaksoisleuka. Semmoinen vanhan maatalon emännän kroppa. 170/90. Ei tule treffikutsuja.
Vierailija kirjoitti:
siideri, tatuoinnit, sätkä, tappelukoira
ei ole kertaakaan tullut vastaan kouluja käynyttä joilla on myös nuo tuntomerkit
Toisaalta tähän voi oikeastaan hämmästyttävän usein liittyä myös hoikka hyvä kroppa ja nätit kasvot (bitch-ilmettä lukuunottamatta), eli siltä osin tasoa voi ollakin. WT-naiset on monesti aika hyvän näköisiä, outoa kyllä niillä elämäntavoilla.
Paljon miehiä mukaanlukien ulkomaalaisia ylipainoinen baarielämän kuluttama