Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen valmistusohje Atrialla naudan paahtopaistille

Vierailija
01.04.2019 |

"Naudan Paahtopaisti

Valmistusohje
Kuumenna uuni 150 °C. Hiero lihan pintaa suolaa ja pippuria, aseta se uunivuokaan. Laita lihalämpömittari lihan paksuimpaan kohtaan ja kypsennä. Varaa paistoaikaa noin 75 - 90 min/kg kypsyysasteesta riippuen (RARE ~50 °C, MEDIUM ~60 °C, WELLDONE ~70°C). Ota liha uunista, kiedo folioon ja anna lihan lämpötilan tasoittua 15 - 20 min. Paahtopaisti soveltuu parhaiten uunissa kypsennettäväksi paistiksi sekä haudutettaviin liharuokiin. Kypsä paisti on suosittu myös kylminä leikkeleinä."

Siis valmiin paistin sisälämpötila on pakkasasteilla, eikä tavallinen pakastimen lämpötilakaan riitä mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aaltoviiva tarkoittaa samaa kuin " noin". Jos se olisi suora viiva, niin sitten olisi niitä pakkasasteita. Oletko ap vähän dille?

Vierailija
2/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on nukkunut peruskoulussa kun noita käsiteltiin. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Oli niin pieni fontti, että sehän näytti ihan miinukselta.

NO ANTEEKKS NYT NIIN V*TUSTI!

Vierailija
4/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. Oli niin pieni fontti, että sehän näytti ihan miinukselta.

NO ANTEEKKS NYT NIIN V*TUSTI!

Ihan ymmärettävä virhe. Ihme nillittäjiä tässä ketjuss...

Vierailija
5/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku oikeasti olla noin hölmö...ei, pakko olla provo.

Vierailija
6/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihana aloitus, kaippa meille kaikille sattuu pieniä mokia:))

Vierailija
7/7 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähnyt videon, jossa jätkä varmaan viisi minuuttia miettii, miten voi ottaa 2 tablettia kolme kertaa päivässä. 😂 sitä on varmaan hävettänyt, kun lamppu on viimein syttynyt.

Itse taistelin kerran sukkaohjeen kanssa, siihen tuli kuvio kauttaaltaan. En millään meinannut saada kantapään tehtyäni nilkan kuviota jatkumaan. Luulin jo, että ohjeessa on joku moka, kunnes tajusin, että olin itse jättänyt muutamia kerroksia tekemättä, kun ei tästä varresta tarvi niin pitkä tulla. Ehdin suurinpiirtein haukkua ohjetta koko käsityöpiirilleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi