Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos kiusaamasi ihminen onkin parempi ihminen kuin sinä?

Vierailija
01.04.2019 |

Mitäs sitten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti onkin

Vierailija
2/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksihän kiusaaja kiusaa että kiusattu alentuisi kiusaajan tasolle tai alemmaksi että kiusaaja olisi muka yläpuolella kun kiusaaja on niin heikko ja myös huono itsetunto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja istuu kaupassa kassalla ja itselläni oma yritys. Käyn kyseissä kaupassa ja aina hänen kassalla jos on töissä ja en tervehdi koskaan. Hyvin vaivautuneena katselee ja yleensä naama helottaa.

Vierailija
4/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään "parempi ihminen"?

Vierailija
5/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määritellään "parempi ihminen"?

Tämä on oikeastaan melko hyvä kysymys. Toisaalta voidaan puhua siitä että se kiusattu on sinua fiksumpi tai taitavampi työssään kuin sinä.

Hänellä saattaa olla suurempi omaisuus tai henkisesti suurempi ihminen kuin sinä.

Hänellä saattaa olla hyvä perhe ja sinulla ei?

Yleensä kiusaaminen tapahtuu kun joku on kadehdittu. Pettäjälle antaa kumppani anteeksi ja suhde paranee kun samalla sinä jäät yksin tai jollain on hyvä työ kun itse et nauti omasta.

Vierailija
6/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa tiedän omat kiusaajani, työpaikkansa ja riittävästi asioita paljastaakseni  rikosilmoituksella heidät koska vaan. Eivätkä tätä itse tiedä.

Vierailija
7/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja istuu kaupassa kassalla ja itselläni oma yritys. Käyn kyseissä kaupassa ja aina hänen kassalla jos on töissä ja en tervehdi koskaan. Hyvin vaivautuneena katselee ja yleensä naama helottaa.

Minunkin kiusaajani työskentelee kaupassa. Ensin oli hieman vaivaannuttavaa molemmin puolin, mutta nykyään moikataan ja hän jopa hymyilee. Hymyilen takaisin. En tiedä tekeekö vain työnsä, mutta vaikuttaa muuttuneen. 

Vierailija
8/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tajunnut laihduttaa niin ei ole väliä vaikka olisi itse äiti teresa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi