Haluavatko miehet parisuhteen?
Onko mitään tietoa, moniko mies nykyään haluaisi olla parisuhteessa?
Kommentit (15)
Kassien tyhjennyksen. Miehet ovat kuvottavia.
Nuorempana halusin, mutta eihän sitä koskaan saa mitä haluaa. Ne parisuhdehalut on tässä jotenkin karisseet vuosien myötä ja koomista sinällään, nyt vanhemmalla iällä kyllä parisuhteelle olisi joka tuutista tarjousta kun X kierroksella olevat viimein suostuisi ottamaan kaltaiseni, mutta itseäni se ei enää niin kiinnosta.
Harvempi nainen edes haluaa sitoutua. Tai näin ainakin kasvukeskuksissa.
M25
Kuka haluaa parisuhdetta 2019?
M41
En voi tai pysty vastaamaan kuin omasta puolestani: Kyllä minä haluaisin elää, vielä joskus parisuhteessa, kun vain löytäsin Sen yhden ja erityisen luo, joka myös kokisi minua kohtaan samansuuntaisesti. En kuitenkaan koe tai tunne,että sinkkuna eloni olisi jotenkin puolinaista tai arvottomampaa verrattuna siihen, että eläisin parisuhteessa.
En halua. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa näin aikuisena ja se riittää. Tiedän jo mitä se yhdessä olo on. Seksisuhde paras mulle, koska naisella en muuten tee yhtään mitään ja minulla on seksisuhde naisen kanssa, joka ei tee miehellä yhtään mitään. Mulle nainen on tiellä pelkästään elämässä.
Mitä nyt palstaa lukenut niin ilmeisesti haluavat vähintään instabeibein tai mallin säännölliseen seksiin. Kaikki muu on tyytymistä.
Tottakai haluaa, mutta kuten todettiin ylhäällä vaimomateriaali on vähissä.
En enää.
Naiset on ahneita, veemäisiä, pinnallisia ja täynnä teinimäistä uhoa.
Toivoisin olevani h0m0.
M29
Jos eroaisin, en miettisi toista kierrosta. Ette te ole tämän arvoisia.
tietysti, kunnes se paska on koettu kerran. Tyhmemmillä menee pari kolmekin ennen kuin alakerta lakkaa kertomasta kuinka hyvä ajatus se nainen on.
Tilastokeskuksen käppyröiden pohjalta voisi todeta että parisuhdehalukkuutta on sekä naisissa että miehissä, mutta noin kolmekymppisten pariutumishalukkuus virallisessa mielessä on vähentynyt merkittävästi viimeisten vuosien aikana.
Noista ei käy ilmi onko jompikumpi sukupuoli toista halukkaampi parisuhteeseen, mutta toisen haluttomuus estäisi parisuhteiden muodostumisen, vai ovatko molemmat sukupuolet yhtä haluttomia solmia parisuhteita.
https://www.stat.fi/til/ssaaty/2017/ssaaty_2017_2018-05-08_kuv_002_fi.h…
https://www.stat.fi/til/ssaaty/2017/ssaaty_2017_2018-05-08_kuv_003_fi.h…
Tähän astisen kokemukseni perusteella siis aivan typeryyden huippu jämähtää pysyvään parisuhteeseen. Aikaa, vaivaa ja rahaa menee, mutta ns saantipuolella minkään suhteen jokseenkin miinuksella. Jos pääsisi takaisin aikaan ennen Todella Isoa Munausta, menisin sinne epäröimättä.
Perhebarometri 2016 kertoo, että vain 7 % sinkkumiehistä haluaa olla sinkkuja. Naisista melkein 24 %.
Haluaisin, mutta yhä harvempi nainen herättää sitoutumishaluja.