Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muu keski-iän lähestyessä lopettanut alkoholinkäyttöä ja miten muut ovat suhtautuneet?

Vierailija
01.04.2019 |

Kaveripiiri ei oikein ymmärrä ettei enää bailaaminen tai edes mitkään illanistujaiset oikein kiinnosta. Saati että tuhlaisin rahaa käydäkseni vain jossain pubissa parilla! Onko tämä outo ajattelutapa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v. ja ollut nyt absolutistina noin 1,5 vuotta. Ei vaan tee mieli.

Vierailija
2/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain on vaikeaa. Sanoo että ei halua. Viimeistään 2viikon kuluttua huikataan että jääkaapissa on pari olutta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juomisen kokonaan kun täytin 40. Baareissa käyn kyllä ja keikoilla ja tapahtumissa, mutta en juo. Ei ole kuulunut mitään arvostelua. Joskus on joku kysynyt että miksen juo, sanon niin kuin asia on, ettei vain huvita.

Vierailija
4/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ikää vasta 36.

Vierailija
5/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta alkoholitta ja ikää 52v. Nykyään on täysin normaalia, että porukassa on ihmisiä, jotka eivät käytä laillistettua huumetta. Itse lähinnä ihmettelen niitä, jotka viitsivät liuottaa aivosolujansa alkoholilla.

Vierailija
6/8 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä näin keksi-iän kynnyksellä kolmevitosena olen lopettanut alkoholin käytön lähes kokonaan. Alle 30v tuli ryypätty ihan tarpeeksi, ei ole ikävä niitä aikoja.

Vierailija
7/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/8 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vielä päässyt siihen lopettamiseen, mutta lähipiirissä on ihan hirveitä entisiä juoppoja jotka ovat olleet jo vuosia juomatta. En usko sitä kenenkään tuomitsevan.