Sipilä ja sen eukko on kyllä pelottavan samannäköisiä
Kommentit (46)
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuukohan hyvältä köyriä, kun voi katsella lähes itseään?
Mulla ei ainakaan seisoisi.
Demareilla on käyrä alaspäin tällä hetkellä..
https://www.google.com/search?q=juha+sipil%C3%A4+minna-maaria+sipil%C3%…
Tuo kuvateksti 😂😂😂
"Tarjosi patjaa" 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Googletin ja täytyy sanoa, että mitä helvettiä minä juuri näin? Onko nuo sisaruksia?
What? Noi on kyllä kaksoset, ei voi muuten olla noin samannäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuukohan hyvältä köyriä, kun voi katsella lähes itseään?
Narsisteja
Ovat identtiset kaksoset. Tämä on varma tieto lähipiiristä.
Itse asiassa ne vuorottelee pääministerin hommissa. Juha jää välillä kotiin, pistää peruukin päähän ja mammailee himassa. Minna-Maaria taas riisuu peruukin, antaa parran kasvaa ja lähtee ministeröimään.
Ei tulisi kyllä itselleni mieleen mennä siskon kanssa alttarille.
Eipähän tarvitse riidellä siitä, kumman lapsuuden kotiin mennään vierailuille.
Oliko tiedätte-kyllä-mikä veriuhri, joka vaadittiin kaikesta vallasta ja rahasta...?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tiedätte-kyllä-mikä veriuhri, joka vaadittiin kaikesta vallasta ja rahasta...?
No en kyllä tiedä. Onkos tää joku pohjaanmaan atsteekkivähemmistön uskonnollinen tapa nää veriuhrit?
Eliitin sätkynukke. Pomppasi pääministeriksi kuin tyhjästä. Nuoli Bernerin saappaita ja antoi tälle vapaat kädet. Sijoituskuorikeissi. Rajat auki yli 30000 tallustelijalle. Sai urkintalait ja aselain tiukennukset läpi. Yritti pilata suomalaisen koulutusjärjestelmän leikkauksillaan. Kurjisti köyhiä. The list goes on and on.
Minna-Maaria kloonattiin Juhan vaimoksi Kepun salaisessa laboratoriossa Kempeleessä, samassa missä säilytetään Kekkosen aivoja elossa lasikuvun sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Minna-Maaria kloonattiin Juhan vaimoksi Kepun salaisessa laboratoriossa Kempeleessä, samassa missä säilytetään Kekkosen aivoja elossa lasikuvun sisällä.
Älä sotke Kekkosta tähän. Ei oo mikään Pohjanmaan lesta.
Oulu-Kainuu sektorilla on yllättävän paljon tätä samannäköisyyttä avioparien kesken.
Hyi h niinpä onkin!!! Kuin sisarukset.
Ei minusta.
Sieltä löysi niiden hääkuvankin, ihan ku 40-luvulla ois otettu.
Aika vanhakantasia ovat, häät olleet varmaan 70-80-luvulla.
Huhhuh.
Mulla ei ainakaan seisoisi.