Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on taiteilijaluonne?

Vierailija
01.04.2019 |

Siis jos ei ole taiteilija?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheemi

Vierailija
2/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheemi tuuliviiri joka elää ja käyttäytyy miten sattuu koska on niin taiteilijaluonne ettei voi ottaa vastuuta mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastuussa mistää, ei tuota mitään, ei kustanna mitään.

Vierailija
4/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani narsistisesti häiriöinen. Kovasti rakentanut itselleen taiteilijan identiteettiä, vaikka päässä ei synny ainuttakaan omaa ideaa, vain kopioi muiden ideoita. Pitää itseään poikkeusyksilönä ja muut on vain taviksia. Huomiohakuinen, vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
5/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä nimitys jos ei taiteile. 

Parempi olisi vaikka epävakaa? Korkeintaan taivaanrannanmaalari voi viitata taiteeseen jos ei lainkaan taiteile.  

Vierailija
6/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taiteilija luonne ja sillä tarkoita sitä että tosiaan omistaudun taiteelle, olen luova, pohdin todella paljon asioita ja olen paljon omissa oloissani koska hiljaisuus ja rauha on tärkeää. Ihme hyypiöitä täällä perustelemassa mikä on taiteilija luonne hohhoijaa. Itse ainakin olen vastuussa omista asioistani ja työstäni ja siitä että kohtelen kaikkia hyin ja kunnioittavasti :/ ei mikään ihme että maailma on paha paikka joskus elää kun on tuollaiset asenteet teillä taiteilijoita kohtaan. Varmaan sitten kateutta kun ette ole löytäneet omia juttujanne? Minusta on ihanaa kun tiedän missä olen hyvä ja nautin siitä.

Vierailija
7/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa ja muutenkin sumussa ja humussa viihtyvä viinaanmenevä renttu, joka on sitä mieltä, että toisten kuuluu maksaa hänen toilailunsa.

Vierailija
8/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa taiteilijaluonnetta. Mutta taiteilijoita on.

Vierailija
9/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyy olla aikuistumatta.

Vierailija
10/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijaluonteen vastakohtia ovat vaikka virkamiestyyppi tai insinööri.

Hoksaatko?

Taiteilijaluonne ei yleensä ole säntillinen puurtaja, vaan suhtautuu intohimoisesti häntä kiinnostaviin asioihin ja keskittyy elämässään niihin.

Ei hakemaan leipärahat 8-16 rutiinitehtäviä pyöritellen. Tai insinöörin tapaan teknisten kysymyksiin ja ratkaisuihin rajoittuen.

Taiteilijaluonne on sisäisesti luova, mutta ei _välttämättä_ saa tuloksia aikaiseksi. Voi johtua keskittymisen hajottamisesta moniin projekteihin tai lyhytjänteisyydestä. Taiteilijaluonne on tuulella käyvä; monet ovat bipoja.

Vierailija
11/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa ja mielenterveysongelmainen.

Vierailija
12/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunkurinen sana, koska ammattitaiteilijalta vaaditaan itseohjautuvuutta ja itsekuria. Samoin teknistä taitoa ja tutkijantaitoja, jos haluaa jotain merkityksellisempää taiteellansa kertoa.

Vierailija
13/13 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuusta taidetta voi olla ainakiin kahdenlaissta: myyyntimiess joka imarteleee taiteellisella puheillaaan tai sitten taidee voi olllla syvällllistä ja raskastaaa.