Olen lihonnut ja nuoruuden tuttu haluaa treffeille. Kuinka kehtaan mennä?
Tuttu ei siis tiedä,että olen lihonnut, kun minulla on somessa oikeastaan vaan kasvokuvia. Ahdistaa. Miten saisin itseluottamusta? Vinkkejä hoikentavaan (lisää itsevarmuutta tuovaan) pukeutumiseen? Kuvitteleeko mies,että nainen säilyy saman näköisenä, kuin on ollut kakskymppisenä? Mies itse näyttää kuvissa keski-ikäistyneen ainakin hiusten osalta ja vähän näyttäisi olevan mahaakin. Vaihdan ainakin Facebookiin profiilikuvaksi kokovartalokuvan,että ei ainakaan luule, että olen hoikka.
Kommentit (36)
Ei muutakun menet ja harrastat irstasta seksiä koko yön ja aamunkoiton
No jos se sun lihomiseen kaatuu, niin ei kai sellaisen miehen perään tarvitse sitten haikaillakaan, vai mitä?
Hymyile ja ole hauska. Et voi nyt kiloille mitään näin lyhyessä ajassa. Älä selittele äläkä häpeile itseäsi. Itseluottamus on viehättävää. Näytä luonteesi parhaat puolet.
Pukeudu istuviin vaatteisiin, älä säkkeihin. Pullea työkaverini esimerkiksi onnistuu näyttämään tosi hyvältä kiloistaan huolimatta. Hän käyttää polvipituisia, A-linjaisia hihallisia, usein yksivärisiä mekkoja, jotka on tehty aika ryhdikkäästä materiaalista. Siihen läpinäkymättömät sukkahousut ja sirot kengät, joku kaulakoru kaulaan ja huulipunaa, niin lopputulos on naisellinen ja nätti.
Vaatteilla saa peitettyä kiloja. Kerrospukeutuminen on avain. Osta muotoilevat alushousut, jotka on napaan asti, lisäksi muotoilevat sukkahousut. Niillä saa muutaman kilon pois.
Katso, mikä puoli vartalosta näyttää edustavammalta. Koita sitten seistä niin, että se puoli on enemmän mieheen päin.
Iso tukka saa vartalon näyttämään pienemmältä. Voisitko harkita käyttäväsi muutaman kympin kampaajalle? Rullat ja kunnon tupeeraus, tukasta saadaan iso. Lisäksi huomiota herättävä meikki, esim. silmät mahdollisimman isoiksi tai kulmakarvat tummiksi viivoiksi. Katseenvangitsijaksi.
Näillä lähtee. Syö myöskin kuin lintu, ja anna ymmärtää, että olet pieniruokainen. Tästä syntyy mielikuva hoikkuudesta.
Eihän sinun ole pakko hyväksyä treffikutsua, voithan yhtä hyvin kieltäytyäkin. Vai haluaisitko siis mennä?
Vierailija kirjoitti:
Lihonut.
Höpö höpö. Tarkista huviksesi vaikka kotuksen sivuilta. Asia käsitelty tälläkin palstalla lukemattomia kertoja.
Näytän jo parikymmentä vuotta sitten minuun salaa ihastuneen miehen mielestä samalta kuin silloin, vaikka olen saanut pari lasta ja lihonut +30kiloa teinivuosien jälkeen. Edelleen kuulemma yhtä kaunis :)
Jokaisessa vuodet jollain tavalla näkyy ja jos ulkonäkö on tässä iässä se suurin merkkaava asia niin ei kovin fiksu tyyppi.
Ärsyttää noi kielioppiviilaajat, kun lihonnut on ihan käypä muoto!
Tulipa nopeasti kivoja kommentteja. Todellakin haluan mennä treffeille. Kampaaja oli loistoidea ja samoin mekko. Olin ajatellut housuja, mutta taidan ostaa uuden mekon. Käyn jossain ns.kunnon vaateliikkeessä, jossa saan myyjältä apua mekon valintaan. On myös lohduttavaa kuulla,että ehkä miehetkin osaavat ajatella,että kukaan ei säily ikuisesti nuorena. -AP
Niin eli mieskään ei ole enää nuoruuden kuosissa, niin mitä sinä itseäsi häpeilet mitenkään?
Pari vinkkiä:
1. Sovi treffit n. viikon päähän. Viikossa ehdit saada turvotusta pois (ei mtn ihme diettiä, mutta turvotusta saa pois eli arviolta n. 2-4kg saattaa lähteä, riippuen sinun lähtöpainostasi.)
2. Älä pukeudu vaatteisiin, jotka peittävät. Ei tunikoita ja telttoja. Pohdi, mikä/mitkä ovat kehosi parhaita osia? Pukeudu niitä korostaen ! :)
3. Hymyile. Lopulta hymy on aina kaunein vaatetus <3 :)
Tsemppiä treffeille!
Mulla on cinch inch -merkkinen waist trainer-korsetti. On oikeasti mukava ja tekee ihmeitä. Ihan eri tason käyttömukavuus ja ulkonäkö kuin alusvaatekaupan tarjoamissa perus muotoilevissa alusvaatteissa.
Omani ostin aikanaan jostain Treen intersportista.
Paljonko treffeihin on aikaa?
Treffit on ensi viikon perjantaina eli voisi koittaa saada nesteitä vähän pois. Kiitos korsettivinkistä. - AP
Vierailija kirjoitti:
Vaatteilla saa peitettyä kiloja. Kerrospukeutuminen on avain. Osta muotoilevat alushousut, jotka on napaan asti, lisäksi muotoilevat sukkahousut. Niillä saa muutaman kilon pois.
Katso, mikä puoli vartalosta näyttää edustavammalta. Koita sitten seistä niin, että se puoli on enemmän mieheen päin.
Iso tukka saa vartalon näyttämään pienemmältä. Voisitko harkita käyttäväsi muutaman kympin kampaajalle? Rullat ja kunnon tupeeraus, tukasta saadaan iso. Lisäksi huomiota herättävä meikki, esim. silmät mahdollisimman isoiksi tai kulmakarvat tummiksi viivoiksi. Katseenvangitsijaksi.
Näillä lähtee. Syö myöskin kuin lintu, ja anna ymmärtää, että olet pieniruokainen. Tästä syntyy mielikuva hoikkuudesta.
Kannattaa pitää myös mielessä, että joidenkin miesten mielestä korsetteihin puettu ja keinotekoisessa asennossa pönöttävä, vahvasti meikattu ja tupeerattu nainen, joka pelleilee syömisensä kanssa on vähintäänkin vastenmielinen. Mutta tietysti jos haluaa sellaisen miehen, joka arvostaa tuollaista keekoilua, niin siitä vaan. Minä ainakin haluaisin näyttää miehelle itseni sellaisena kuin olen, ja jos ei kelpaa, niin parempi sitten pysyä erossa.
Kun menin deiteille yli 20v jälkeen ensimmäisen tyttöystäväni kanssa, joka oli siis oikea tyttöystävä ja oltiin silloin 15 vuotiaasta 18 vuotiaaseen yhdessä. Ei oltu juurikaan eron jälkeen missään tekemisissä ja facebookissa kavereita, mutta ei ikinä juteltu mitään. Kerran se kysy facebookista multa, että lähdinkö silloin Italiaan myös ravintolaan töihin nuorena. Joo menin. Siitä se juttu lähti luistaa ja ihan kuin ei olis ollut tollasta väliä meidän välisessä jutussa. Sovittiin sit et tavataan, niin se tuskaili tota samaa. Se valitti jo ja varotteli, että ei ole sittten enää missin mitoissa...
Ei ihan hirveästi kiinnostanu näyttääkö vaiko ei näytä. 42 vuotiata ollaan, niin kai se aika muuttaa ihmistä ja siinä ihmisessä ei ole mitään mitä en ole jo nähnyt miljoona kertaa. Kun sitten tavattiin, niin se näytti oikeasti paremmalta kuin koskaan. Se oli nuorena sellanen keppi nyt se oli saanu sen 10-15kg lisää mikä ei ole edes siihen runkoon ylipainoinen. Se oli nainen isolla Nllä. Kaikki asiat klikkas heti yhteen myös livenäkin ja molemmilla oli niin kummallinen olo että välissä on se yli 20 vuotta. Me sit oikeastaa loppujen lopuksi jatkettiin siitä mihin pentuna jäätiin. Meidät erotti opiskelut pelkästään, kun toinen halus sinne ja toinen tänne. Lähdin ite ekana Ranskaan ja sieltä Italiaan, kun se lähti Englantiin. Nyt ollaan kimpassa oltu pari vuotta. Ympäri mentiin ja yhteen tultiin.
17, ihana tarina. Onneksi löysitte toisenne uudelleen. Ja aikaisemmalle kommentoijalle: Mitään luonnotonta keekoilua en aio harrastaa. En edes osaisi. -AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pitää myös mielessä, että joidenkin miesten mielestä korsetteihin puettu ja keinotekoisessa asennossa pönöttävä, vahvasti meikattu ja tupeerattu nainen, joka pelleilee syömisensä kanssa on vähintäänkin vastenmielinen. Mutta tietysti jos haluaa sellaisen miehen, joka arvostaa tuollaista keekoilua, niin siitä vaan. Minä ainakin haluaisin näyttää miehelle itseni sellaisena kuin olen, ja jos ei kelpaa, niin parempi sitten pysyä erossa.
Nämä konstit voi piilottaa ja tehdä taitavasti niin, ettei mies huomaa.
Yksi keino on vetää mahaa koko ajan sisään myös treffeillä. Harjoittelee ns. ilmanpoisto tekniikan.
Ylimääräistä juomista kannattaa välttää muutaman päivän sisällä turvotuksen takia.
Tietysti tässä on vaivaa, riippuu miten paljon haluaa tehdä vaikutuksen.
Mulla oli sama tilanne muutama vuosi sitten. Laitoin väriä hiuksiin, paastosin pari edellistä päivää, lakkasin kynsiä (mitä tavallisesti en juuri tee). Meillä oli tosi mukava ilta vaikkei siitä sen kummempaa tullutkaan, ehkä joskus taas tavataan. Turhaan hermoilin etukäteen, hänhän oli vanhentunut ihan yhtä monta vuotta kuin minäkin, hänellä oli harmaata parrassa ja tukka keskeltä harventunut ja hänellekin oli tullut kiloja vaikka tiesinkin hänen harrastavan kuntoilua. Ja kuitenkin siellä sisimmässään hän oli se sama ihminen kuin ennenkin, ei haitannut ulkonäköseikat meitä kumpaakaan vaan kiva ilta jäi taas yhteisiin muistoihin.
Jos on järkevä mies, niin ei kuvittele että näytät samalta kuin parikymppisenä. Muutenkin kun pyytää vanhaa tuttua treffeille, niin siinä on varmasti taustalla muutakin kiinnostusta kuin pelkkä ulkonäkö. Hyvin se menee :)
M35