Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin ystäväni ja sukulaiseni ymmärtämään että autan kyllä IT-asioissa jos minulla on sopivasti aikaa, mutta en ole 24/7 helpdesk

Vierailija
01.04.2019 |

En varsinkaan viikonloppuisin jolloin haluan levätä, se että silloin minulle soittaa kolme kertaa putkeen ja jättää närkästyneen viestin vastaajaan ei ainakaan innosta auttamaan yhtään enempää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mission impossible.

Älä vastaa puhelimeen. Se on ainoa mikä auttaa. Itse olen pohtinut samaa kohta parikymmentä vuotta.

Vierailija
2/3 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että en ole helpdesk ollenkaan, en edes silloin tällöin kun on aikaa. Autat yhtä, saat pian auttaa tuhatta ja melkein mihin vuorokauden aikaan tahansa.

Kannattaa tehdä selväksi että vapaa-ajallasi et tee työtä. Tai siis oletan, että työskentelet IT-hommissa..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot suoraan, että vapaa-ajalla sinun on pakko rentoutua ja olla irti työasioista (eli it-asioista), muuten et jaksa ja uuvut. Ja selität, että neuvot it-asioissa korvausta vastaan arkisin klo 8-17 välillä, koska et halua tuhota jaksamistasi. Jos loukkaantuvat, niin oma vikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi