Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinisten Tiina Ahvalta tuli parhain aprillipila

solkkumuusi
01.04.2019 |

Sinisen menneisyyden Tiina Ahva oli yle,n aamutv,ssä haastattelussa. Hän totesi pokkana, että siniset saavat 5-10 kansanedustajaa läpi vaaleissa. Sitten muistin, että tänään onkin 1.4. eli aprillipäivä. Tämä heitto oli tämän päivän paras aprillipila.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taivutuspäätettä liitetä sanaan pilkulla!

Takaisin peruskouluun siitä.

Vierailija
2/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näköjään joku s.atanan saivartelija puhuu jostain peruskoulusta, ja haluaa ottaa huomion pois itse asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Ahva ei itsekään usko mitä puhuu.

Vierailija
4/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näköjään joku s.atanan saivartelija puhuu jostain peruskoulusta, ja haluaa ottaa huomion pois itse asiasta.

Se "itse asia" välittyisi paljon vakuuttavammin, jos kirjoittajalla olisi edes alkeelliset oikeinkirjoitustaidot hallussa.

Terveisin äidinkielen opettajasi

Ps. Tuohon sinun virkkeeseesi ei tule pilkkua. (Rinnasteiset päälauseet, joilla yhteinen subjekti --> ei pilkkua)

Vierailija
5/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "itse asia" välittyisi paljon vakuuttavammin, jos kirjoittajalla olisi edes alkeelliset oikeinkirjoitustaidot hallussa.

Ps. Tuohon sinun virkkeeseesi ei tule pilkkua. (Rinnasteiset päälauseet, joilla yhteinen subjekti --> ei pilkkua)

Olet ilmeisesti sinisen menneisyyden äänestäjä?

Vierailija
6/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaikutti ihan fiksulta kunnes totesi, että Suomen pitää hankkia 100 uutta hävittäjää. Siinä vaiheessa uskottavuus romahti täysin. Jo 64 hävittäjää maksaa niin paljon, ettei Suomella meinaa niihinkään olla varaa.

Vierailija
7/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. Olen ihan oikeasti äidinkielen opettaja. :)

Vierailija
8/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se asia sitten on? Palstan pakkomielteinen persuru*kuttaja avaa päivän sadannen solvausketjun sinisistä, eikä ole edes puolipäivä vielä.

Toisaalta idiooteillakin on hyvä olla oma puolueensa, siksi persut.

Vierailija
9/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaikutti ihan fiksulta kunnes totesi, että Suomen pitää hankkia 100 uutta hävittäjää. Siinä vaiheessa uskottavuus romahti täysin. Jo 64 hävittäjää maksaa niin paljon, ettei Suomella meinaa niihinkään olla varaa.

terveisin persujen moskovanpiiri

Vierailija
10/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, taas joku Persu käynyt tekemässä epäonnisen aloituksen.

Kirjoitusasu ja alkeelliset kirjoitusvirheet paljastivat tällä(kin) kertaa.

Vierailija
11/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Olet joku saivartelija. Äidinkielen opettajat ovat nyt koulussa.

Vierailija
12/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten harvinaisen tökerö haastattelija ja lisäksi faktat oli mitä sattuu. No taattua Ylen toimitaa taas.

Vierailija
13/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Olet joku saivartelija. Äidinkielen opettajat ovat nyt koulussa.

Lukujärjestyksessä on vähän väljää nyt keväällä, kun abit lähtivät ja yo-kokeetkin on jo tarkistettu ja lähetetty eteenpäin. Täällä näyttäisi riittävän työsarkaa, mutta en taida tämän enempää nyt tarjota ilmaisopetusta.

Vierailija
14/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Ahva kuten tänään esiintyvä Sampo Terhokin ovat todellisia aprillipiloja.

Vierailija
15/15 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut menevät vaalivoittoon Mestarin johdolla. Voi mikä nautinto se onkaan tietää, kuinka moni globalistien aivopesemä muka parempi ihminen kihisee raivosta.