Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Miten pyyhit wc käynnin jälkeen?

Vierailija
01.04.2019 |

Kuulin eilen että jotkut saattaa käyttää pyllyn pyyhkimiseen jopa 7 tai 20 paperipalaa! Eikö pyllyn iho mene ärtyneeksi noin monesta pyyhkimiskerrasta ja miks ylipäätään on tarve pyyhkiä noin monta kertaa? ulostehan tippuu pönttöön eikä paljoa jää pyllyreiän ympärille ellei oo ollu ripuli. Koen ahdistusta siitä, että pyyhin väärin, kun olen käynyt pissalla tai kakalla pyyhin seisaaltaan, näin olen oppinut tekemään lapsesta saakka jo 25 vuoden ajan! Kukaan ei ole valittanut hajusta, eikä aikuisiällä ole jäänyt jarrutusjälkiä pikkuhousuihin joten koen että oon seisaaltaan saanut pyyhittyä hyvin. Käytän molempien hätien pyyhkimiseen 4 paperipalaa jotka taittelen kaksin kerroin eli 2 kertaa pyyhin pimpin sekä pyllyn.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun isomman hädän jälkeen aina pesemään takapuolen. Mulla on ärtyvän paksusuolen oireyhtymä ja se mulla tarkoitta aikuista siirappimaista ripulia. Jos papereilla yrittäisi putsata, menisi varmaan 50 palaa, eikä sittenkään olisi puhdas, ja iho ruvella hinkkaamisesta. Mutta hoidan niin että otan paperilla vain isommat, sitten pesen takapuolen.

Vierailija
2/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen myös miettinyt että jos tunkee 7 tai 20 paperipalaa pönttöön nii eikö pelkää että pönttö menee tukkoon? 20 paperipalaa vastaa paksuudeltaan jo kuukautissidettä ja eihän niitä saa vetää pöntöstä alas, riskinä että pönttö menee tukkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudun isomman hädän jälkeen aina pesemään takapuolen. Mulla on ärtyvän paksusuolen oireyhtymä ja se mulla tarkoitta aikuista siirappimaista ripulia. Jos papereilla yrittäisi putsata, menisi varmaan 50 palaa, eikä sittenkään olisi puhdas, ja iho ruvella hinkkaamisesta. Mutta hoidan niin että otan paperilla vain isommat, sitten pesen takapuolen.

Joo itsekkin ripulin jälkeen pesen pyllyn tottakai, mutta en ymmärrä näitä jotka joka pissaamis tai ulostamis kerran jälkeen pesee alapään bideellä ja kuivaa pyyhkeeseen. Siinähän menee paljon enemmän aikaa ja ei töissä voi alkaa ainakaan tekemään näin! Oon sitä mieltä että ihmisellä on tarpeeks hyvä hygienia kun käy kerran päivässä suihkussa ja muutaman kerran pyyhkii wc-paperiin vessassa käydessä. Itse en jää ees varmistelemaan että pyyhkisin niin kauan ettei paperiin enää tartu mitään vaan luotan että kun 2 kertaa pyllyn pyyhkii hyvin alhaalta ylöspäin ja ylhäältä alaspäin niin kaikki tarpeellinen lähtee :D

Vierailija
4/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kovettumat moottorisahalla.

Vierailija
5/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
6/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyyhi pissan jälkeen vaan painan kevyesti paperilla pari kolme sekuntia.

Vierailija
7/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormilla ja pesen kädet. Ja jos oikein harmittaa töissä niin kirjoitan luvun 111 vielä siinä välissä seinään sormilla.

Vierailija
8/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huussissa sanomalehteä sitä varten. Pyyhkimistä varten otetaan palanen sitä sanomalehteä, tökätään etusormi siitä läpi ja sillä sormella sitten pyyhitään. Sormi puolestaan pyyhkäistään siihen sanomalehtipaperiin. Kynnenalunen on myös hyvä putsata paperilla.

Vierailija
9/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin normaalisti vessapaperilla, nelisen arkkia. Sitten kosteuspyyhkeella ja sitten viela uudelleen vessapaperilla. (Kosteuspyyhe menee erilliseen pikkuroskikseen, joka on ponton vieressa.) 

Vierailija
10/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen myös miettinyt että jos tunkee 7 tai 20 paperipalaa pönttöön nii eikö pelkää että pönttö menee tukkoon? 20 paperipalaa vastaa paksuudeltaan jo kuukautissidettä ja eihän niitä saa vetää pöntöstä alas, riskinä että pönttö menee tukkoon.

7 ei ole mitään, 20 voi pytystä riippuen aiheuttaa ongelmia. Muistan että jo lapsena sain pytyn silloin tällöin tukkoon ihan silkan paperimäärän takia. Ns. Teflon-kakka on harvinaista luksusta suolistoni takia, vaikka noudattaisin mitä ruokavaliota.

Siteet myös turpoavat kosteudessa ja ovat kestäviä, wc-paperi taas on hyvin heikkoa tekoa.

Vierailija
11/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/12 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi