Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa! Pelasin RDR2:sta ja sytytin vahingossa tallin tuleen :(

Vierailija
30.03.2019 |

Hevoset paloivat ja Arthuriltakin meni henki kun yritin että saako niitä pilttuita auki että saisin niitä pelastettua😓

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetvurstit savustettu

Vierailija
2/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaatko konsolilla? Cringe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sytytit?

Vierailija
4/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC Master kirjoitti:

Pelaan. Ei tämmöinen nelikymppinen vanha akka tajua pelikoneista mitään. Pleikkari riittää mulle 🙂

Vierailija
5/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo koskaan tehny noin.

Vierailija
6/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sytytit?

Ammuin vahingossa öljylampun rikki.

Vierailija
7/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PC Master kirjoitti:

Pelaan. Ei tämmöinen nelikymppinen vanha akka tajua pelikoneista mitään. Pleikkari riittää mulle 🙂

Kannattaisiko ottaa nuorempi mies sinne joka virittää laitteet kuntoon ja tarkastaa sunkin emolevyn?

Vierailija
8/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PC Master kirjoitti:

Kannattaisiko ottaa nuorempi mies sinne joka virittää laitteet kuntoon ja tarkastaa sunkin emolevyn?

Nääh, liikaa vaivaa. Vanha on just hyvä, ei sitä enää osaa vaihtaa kun on teinistä asti oltu yhdessä.

Vierailija
9/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku oikeasta elämästä vieraantunut autisti

Vierailija
10/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsolilla on paljon mukavampi pelata esim RDR:n tyyppisiä hidastempoisia pelejä kun voi röhnöttää mukavasti sohvalla ja nauttia. PC:lle jätän keskittymistä ja reaktiokykyä vaativat pelit. T. Eri

Vierailija
11/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sytytit?

Jos olet nelikymppinen nainen niin tuskin olet käynyt inttiä, mutta kysyn silti: MITEN KUULUVAT ASEENKÄSITTELYN PERUSSÄÄNNÖT?

Vierailija
12/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsolilla on paljon mukavampi pelata esim RDR:n tyyppisiä hidastempoisia pelejä kun voi röhnöttää mukavasti sohvalla ja nauttia. PC:lle jätän keskittymistä ja reaktiokykyä vaativat pelit. T. Eri

Mitämitä :D Mulla on pelituoli ja peli palli missä saa mukavamman asennon kuin sohvalla. Monia säätö mahdollisuuksia. Iso näyttö ja pleikkari ohjain toimii tietokoneessa heittämällä jos haluaa käyttää ohjainta.

Yli 144fps vs 30fps ihan eri sarjaa.

Vierailija
13/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sytytit?

Jos olet nelikymppinen nainen niin tuskin olet käynyt inttiä, mutta kysyn silti: MITEN KUULUVAT ASEENKÄSITTELYN PERUSSÄÄNNÖT?

En tiedä.

Vierailija
14/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus vahingossa laukannut hevosella koiran päältä niin että se kuoli. Tuli paha mieli.

Vierailija
15/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen pelaa GTA- tai RDR-sarjan pelejä? Nehän ovat järkyttävän väkivaltaisia pelejä! Onko sellaisia pelejä pelaavalla ihmisellä aivan kaikki kotona?

Vierailija
16/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sytytit?

En tiedä.

1.käsittele asetta aina kuin se olisi ladattu

2. älä osoita aseella mitään tai ketään mitä et ole valmis tuhoamaan

3.jos et aio laukaista asetta pidä sormi aina liipaisinkasren ulkopuolella

4. ole varma maalistasi ja siitä mitä maalin takana on

Töhö.

Vierailija
17/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitämitä :D Mulla on pelituoli ja peli palli missä saa mukavamman asennon kuin sohvalla. Monia säätö mahdollisuuksia. Iso näyttö ja pleikkari ohjain toimii tietokoneessa heittämällä jos haluaa käyttää ohjainta.

144fps+ jos on, niin kannattaa kyllä silloin olla sitä tukeva näyttökin. Muuten on screen tearing läsnä. Mutta miinuspuolena on se, että Suomessa monet 144hz näytöt ovat kovin hintavia.

Vierailija
18/18 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

144fps+ jos on, niin kannattaa kyllä silloin olla sitä tukeva näyttökin. Muuten on screen tearing läsnä. Mutta miinuspuolena on se, että Suomessa monet 144hz näytöt ovat kovin hintavia.

Tottakai. 1440p 144hz G-sync.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme