Kihlat
Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa 5,5vuotta. Asumme yhdessä ja meillä on lemmikki.
Olen itse 25v ja poikaystäväni 26v.
Olen jo pitkään sanonut, että mielestäni olisi jo aika mennä kihloihin. Olemme olleet suhteellisen kauankin yhdessä.
Poikaystäväni on sanonut, että kosii kyllä. Minun pitäisi kuulemma vain luottaa siihen. Myönnän, että välillä olen liiankin tiuhaan sanonut kyseisestä asiasta hänelle. Hän sanoi, että ei tarvitse enää kauaa odottaa.
Mutta mitä jos hän ei koskaan kosikkaan? Odotan ihan turhaan ja hän ei sitä tee? Pitäisikö hänelle asettaa jokin aikaraja minkä kuluessa tuo kosiminen pitäisi tapahtua? Ei minulla ole koko elämää aikaa odottaa hänen kosimistaan. Kyllä tässä vaiheessa pitäisi jo olla varma asiasta!
Odotanko vai pitäisikö ottaa "järeämmät toimintatavat"käyttöön?
Kommentit (6)
Et kosi. Se on miesten homma. Sen verran pitää m\.aa löytyä että tietää mitä haluaa. Jos ei tiedä, ei voi kosia.
Minä kosin ja myöhemmin oli tunne että pakotin exukkoni alttarille. En suosittele.
Mitä siis teet?
Varaa aikaa keskustelulle. Oli sitten tänään tai ensi viikon keskiviikko, sillä ei ole väliä.
Kerrot omat tunteesi ja (mitä ilmeisemmin )olet tullut siihen tilanteeseen että sinun mielestäsi mies ei halua oikeasti yhteiselämää kanssasi. Älä painosta kihlauksella yhtään koska et varmasti halua kihloihin pakotetusti.
Kerrot omat tuntemukset ja kysy miehen fiiliksiä. Mitä mies tulevaisuudessa haluaa kanssasi ja yleensä tässä ja nyt. Katso mitä vastaa voitko luottaa vastaukseen vai mitä. Älä oleta hänen vastauksia, anna puhua rauhassa omin sanoin.
Rauhoita tilanne kesään saakka ja tsekkaa tilanne uusiksi. Jos se mitä mies on sanonut pitää paikkansa niin kyllä se kosintakin sitten tulee.
Vierailija kirjoitti:
Et kosi. Se on miesten homma. Sen verran pitää m\.aa löytyä että tietää mitä haluaa. Jos ei tiedä, ei voi kosia.
Minä kosin ja myöhemmin oli tunne että pakotin exukkoni alttarille. En suosittele.Mitä siis teet?
Varaa aikaa keskustelulle. Oli sitten tänään tai ensi viikon keskiviikko, sillä ei ole väliä.
Kerrot omat tunteesi ja (mitä ilmeisemmin )olet tullut siihen tilanteeseen että sinun mielestäsi mies ei halua oikeasti yhteiselämää kanssasi. Älä painosta kihlauksella yhtään koska et varmasti halua kihloihin pakotetusti.Kerrot omat tuntemukset ja kysy miehen fiiliksiä. Mitä mies tulevaisuudessa haluaa kanssasi ja yleensä tässä ja nyt. Katso mitä vastaa voitko luottaa vastaukseen vai mitä. Älä oleta hänen vastauksia, anna puhua rauhassa omin sanoin.
Rauhoita tilanne kesään saakka ja tsekkaa tilanne uusiksi. Jos se mitä mies on sanonut pitää paikkansa niin kyllä se kosintakin sitten tulee.
Hyvä teksti, kiitos siitä. Taidankin tehdä juuri niinkuin sanoit. En tosiaan ala itse kosimaan, mielestäni se on myöskin miesten homma. T.Ap
"koko elämää aikaa odottaa..." olet vasta 25-vuotias! Hätäilemällä ei saa lasta eikä paskaa.
Minkä takia nykyään pitää hätäillä naimisiin? Erohan siitä tulee.
Kosi itse.