Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me uskovaiset miehet emme siedä ei-uskovien naisten seuraa!!

Apostoli-Anders48v
30.03.2019 |

sen sijaan naisilla asia tuntuu olevan toisinpäin, syntyy tunteita ja mennään naimisiin jopa ei-uskovan kanssa ja tehdään lapsia tähän ristiriita-tilaan, varsinkjin jos 30 vuotiaana ei oile löytynyt oikeaa uskovaa miestä niin tulee paniiikkihäiriö ja pakko päästä naimisiin.

kuningas Salomonkin viisaus ja voitelu turmeltui vieraista naisista ja hän menetti uskonsa ja kentien pelastuksensakin?

itse en siedä eikkareita, mieluummin naimattomana seikkailen sitten. tai odotan sitä' 20 v nuorempaa uskis-naista vaikka ulkomailta. miten mahdollisia lapsia kasvattaa jos toinen on vaikka ateisti? miten sitten kun lapseksin puhuvat uusilla kielillä ja toinen puoliso vastustaa kaikkea hengellistä toimintaa? eikä voi tehdä lähetystyötäkään.

ei näin..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinhan se menee kyllä, valitettavaa ettei naisilla ole nykyään selkärankaa lainkaan, jotkut jopa haluavat ei-uskovan miehen

se on ne tunteet, tunteet ja himo

Vierailija
2/5 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pelastus? Elämä on tässä ja nyt. Ainutlaatuinen ja varsin lyhyt. Eikös kannattais nauttia siitä? Ei ole tervettä noin ahtaat asenteet, ihminen on samanarvoinen uskoi mihin uskoi. Ja voi tulla yllätyksenä et jokainen nainenkin on yksilö, vaikka olis uskossa, niin ei hän silti ole sinun toiveitasi varten muokkautuva esine vaan erillinen, itsenäinen ihminen. Ihmistähän sitä parisuhteessa rakastetaan, eikä jotain vakaumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei sitä tarvi heti johonkin ateistiin verrata. Meillä mies kyllä kunnioittaa minun uskoani, lukee lapsille lastenraamattua ja tulee jopa mukana seuroihin/ kirkkoon jos haluan. Toki vastuu lasten hengellisestä kasvatuksesta on minulla ja se olisi ihana jakaa puolison kanssa mutta mies kyllä kantaa oman osansa hienosti parhaansa mukaan.

Mies ei juo eikä polta, arvomaailma on hyvin paljon sama kuin minulla. Joskus on tullut ristiriitaa jostakin tilanteista joista ei ole ymmärtänyt minun hengellistä näkökulmaani. Näistä selvitty aina keskustelemalla ja toisen kunnioittamisella.

Puhun paljon mieheni kanssa uskosta ja hengellisistä asioista enkä koskaan koe vähättelyä tai ymmärtämättömyyttä. Ehkä se minun uskon hyväksyminen ja kunnioittaminen olikin tämän suhteen elinehto.

Vierailija
4/5 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no Erja Lyytisen kohdalla voisin tehdä poikkeuksen, onhan hän lahjakas muusikko ja kaunotar

https://www.facebook.com/erjalyytinen/photos/a.10151846065648778/101563…

Vierailija
5/5 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset