Eikö ole super noloa ostaa punalapputuotteita ruokakaupasta?
Muutaman euron säästön takia ihmiset ovat valmiita lähes mihin tahansa. Mitä mieltä olette tällaisesta?
Kommentit (27)
Ei se noloa ole. Nolompaa olis antaa niiden mennä roskiin.
Ympäristöystävällistä. Ei mene ruokaa hukkaan.
Mä olen extranolo sillä olen jo pitkään käynyt ostamassa viimeisen tunnin tupla-ale punalappuja.
M
Se nyt vain on tyhmää maksaa liikaa. Ostan aina punalaputetun tuotteen jos sellainen on sopivasti tarjolla. Aika harvoin on.
Ei ole noloa. Nolostele sinä vain, niin jää minulle enemmän aletuotteita.
Usein on niin että hyllyssä on pari paistia huomisella päiväyksellä ja normaalihintaisissa on ylihuominen päiväys. Minusta olisi noloa ostaa normaalihintainen, kun saman tuotteen saa 30% halvemmalla, joka on sentään paistin kyseesä ollessa noin 5€ säästöä.
Järkevä taloudenpito ei koskaan ole noloa. Pikavipit on, tai se ettei osaa budjetoida rahankäyttöään.
Meillä ei oikeastaan koskaan osteta lihaa normihinnalla vaan ainoastaan laputettuja.
Eikä ole rahasta pulaa, mutta tykkään nuukailla ja ruokaostoksilla helppo säästää.
Voisitko jättää yhteistietosi tänne, niin ilmoitan sitten, jos asia alkaa joskus tuntumaan minusta nololta?
On todella. Juuri siksi vedän sukkahousut päähän aina kun menen ruokakauppaan.
Vierailija kirjoitti:
On todella. Juuri siksi vedän sukkahousut päähän aina kun menen ruokakauppaan.
:D
Nyt en ymmärrä. Mihin siinä on nolosti valmis ostamalla tuotteen alennetulla hinnalla?
Mieluummin minä nekin säästöt sijoitan kun annan kaupalle.
Noloa on tuhlata, niin elintarvikkeita kuin rahaa. Miksi maksaa enemmän, kun samalla rahalla saa enemmän tavaraa?
Minä ostan valtavia hävikkiruokakasseja resq sovelluksen kautta. Neljällä eurolla saa ison muovikassillisen ruokaa. Katoaa urheilevan teinipojan kupuun kaikki.
Ei. Olen lähihoitaja, hoidan vanhuksia, minun on pakko ostaa halpaa ruokaa, että saan yksiöni asuntolainan maksettua. En osaa hävetä sitä, että palkkani on niin pieni. Hävetkööt päättäjät, että käyn töissä, mutta palkkani ei riitä elämiseen.
Puolisoni on 2500 varakkaimman suomalaisen joukossa. Meillä ostetaan yleensä vain laputettuja tuotteita. En keksi, mitä noloa siinä on.
Öö? Mä ostan sen mikä on esillä, en osta lihaa muutenkaan varastoon vaan valmistan heti. Aika paljon nolompaa olisi alkaa kaivaa taaempaa normaalihintaisia.
Ois super noloo olla tommonen teini ku sä.