Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas miehen ex ruma!

Vierailija
29.03.2019 |

Reilusti ylipainoinen, todella homssuinen ja tatuoitu ilmestys. En minäkään mikään malli ole, mutta kyllä koen itseni kauniimmaksi! Kerrankin näin päin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ruma mieleltäsi.

Vierailija
2/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ne miesten exät ja ex-miesten nyksät ovat itseä rumempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma oot itsekin, kun muutaman vuoden sen itsekkään huorapukin kanssa aikaasi vietät.

Muistapa tämä viiden vuoden kuluttua.

Saattaa olla nenäsikin uudestaan muotoiltu.

Vierailija
4/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä p.rse riittää.

Vierailija
5/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot nyt vaan arvioinut itsesi vähän väärin. Yleensä aika samaa tasoa ovat. :D

Vierailija
6/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko oikeasti ihan pirun hyvännäköinen, tulit vain tänne huutelemaan kun pelkäät että olet vain tilapäinen tarpeentyydytin ja ukkos ottaa nätimmän kun saa?

Vierailija
7/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisi ollut tosi nätti?

Olisitko täällä itkemässä mustasukkaisena?

Muistan kun exäni silloinen tyttöystävä näki minut ekaa kertaa. Olin juuri saanut vauvan tämän exäni kanssa ja vauvakiloja oli tullut 30! Meillä oli ero vireillä siinä tämän naikkosen takia joka hänkin odotti vauvaa tälle minun exälle. Hän itsevarmana siinä pörhisteli ja laitteli viestiä että exä haluaa vain hänet.

Erottiin ja laihduin nopeasti nämä vauvakilot ja olin parhaimman näköinen mitä koskaan. Sen jälkeen alkoi tulla päinvastaista viestiä tältä naiselta ja itki että vien exäni häneltä 😂

No en vienyt, kerroin että voi pitää hyvänään.

Ulkonäöstäkö kaikki on kiinni? Rakastaako mies jotenkin enemmän jos toinen kaunistuu ja vähemmän kun lihoo tms?

Vierailija
8/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden naisen kenet vaihdettiin thaineitoon. Pieni markkina-arvon romahdus siinä 😁

Vierailija
9/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täytyy aina arvostella ja haukkua toisia? Ihan älytöntä vertailua. Mieti sitä, että miehesi näki siinä naisessa jotain kaunista.

Vierailija
10/10 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ne miesten exät ja ex-miesten nyksät ovat itseä rumempia.

Ei muuten ole, mun miehen ex on todella paljon mua kauniimpi ja huolitellumpi. :) Mies väittää toisin mutta mun mielestä se on kauniimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän