Ihastus löysi uuden ihastuksen?
Olin ihastunut tyyppiin ja tunne oli selkeästi molemminpuolinen. Nyt tää tyyppi löysi uuden ihastuksen, ja on myös muhun ihastunut edelleen selkeästi. Mietin vaan että mun tunne on vaan inho tällä hetkellä, vaikka eihän mulla siihen oikeutta olekaan. Miten itse reagoisitte??
Kommentit (31)
Tunteet tulevat ja menevät. Ei ketään voi syyttää kun tunteet loppuvat. Jos hän ihastui toiseen, miksi olla edes mustasukkainen?
Ei kukaan voi ennustaa miten ihmisten tunteet vaihtuvat.
Kukaan ei ole syyllinen. Rakasta itseäsi niin paljon, että nouse äläkä katso enää taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet tulevat ja menevät. Ei ketään voi syyttää kun tunteet loppuvat. Jos hän ihastui toiseen, miksi olla edes mustasukkainen?
Kukaan ei ole syyllinen. Rakasta itseäsi niin paljon, että nouse äläkä katso enää taaksepäin.
Kyse ei olekaan tästä vaan siitä että edelleen jatkaa mun piirittämistä samaan aikaan. Tottakai olen hämmentynyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ihastuvat tämän tästä. He eivät niinkään välitä ihmisestä, vaan he ovat ihastuneet ihastumisen tunteeseen. Sitten voi olla varmaan niitäkin jotka ovat ihastuneet useisiin yhtaikaa.
Mitään kestävää tuskin tulee kyseisen tyypin kanssa.
Suosittelen unohtamaan hänet.Miksi sitten tämä mies jatkaa tätä ja ilmestyy paikkoihin missä mä meen ja jatkaa koskettamista, tekee tikusta asiaa, ja haluaa selvästi nähdä mua? Onko törkeämpää jos on myös toiseen ihastunut..
Kai mun vaan pitää antaa olla. En mä edes haluaisi miestä joka katselee tai piirittää muitakin samaa aikaa.
ap
Minulle sattui nuoruudessa samanlainen juttu mutta ei ihan noin törkeä.
Jos haluat kiusata itseäsi, voit jäädä tilanteeseen. Jos haluat elää täyttä elämää, unohda hänet ja muuta vaikka eri paikkakunnalle.
Löytyy sinullekin lopulta vilpitön ihminen, mutta tuskinpa hänestä.
Mies ilmeisesti nauttii siitä että saa aiheutettua lähimmäisilleen pahaa mieltä. Vrt. Narsismi, psykopatia.
He eivät muutu koskaan. Ainoa keino on vain tämä: pakene.
Ei kannata enää edes miettiä asiaa. Nämä tyypit ovat lipeviä ja pitävät kyllä huolen siitä ettet koskaan pääse heistä perille. Se on heille ns. normaali tapa elää. He eivät kestä ns. tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole syyllinen. Rakasta itseäsi niin paljon, että nouse äläkä katso enää taaksepäin.Kyse ei olekaan tästä vaan siitä että edelleen jatkaa mun piirittämistä samaan aikaan. Tottakai olen hämmentynyt.
ap
Kai sinä nyt sentään tiedät omat rajasi?
Muista tämä: narsisti on rajaton ihminen.
Hän ei kunnioita toisten ihmisten rajoja.
Ja koska liehittelee teitä kumpaakin, ei kunnioita yhtään teidän kummankaan rajoja. Hän jatkaa tuolla tyylillä vanhuuteen asti.
Se ei ollut mitään vakavaa hänen puoleltaan. Onneksi selvisi aika pian.
Mies on yrittänyt saada sinulta huomiota ja mitä sinä olet tehnyt? Ootko kehunut, soittanut, viestitellyt ja antanut ymmärtää olevasi kiinnostunut?
Mistä sä tiedät että hän on ihastunut toiseen?
Mitä tekisitte mun tilanteessa??? Jos tulee juttelee yms???
ap
Miksi sitten tämä mies jatkaa tätä ja ilmestyy paikkoihin missä mä meen ja jatkaa koskettamista, tekee tikusta asiaa, ja haluaa selvästi nähdä mua? Onko törkeämpää jos on myös toiseen ihastunut..
Kai mun vaan pitää antaa olla. En mä edes haluaisi miestä joka katselee tai piirittää muitakin samaa aikaa.
ap